Aviseringar
Rensa alla

domänkapade alliansen i karlstad


Ämnesstartare

Leijonsparf:

har nu även postat ett nytt inlägg om just detta. du är fri att kommentera, självklart under adelsnamn.

Orkar ej, men gillar artikeln. Den var söt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Jag vet inte, till stor del tror jag det hänger på designen, samt ordvalen.

skall fundera på, men det är viktigt att inte stjäla alltför mycket rakt av, det kan komma att resultera i juridiskt tjafs.

KingGurka:

En "Om Oss"-avdelning, en länk till alliansens riktiga hemsida, och ett lokalt partiprogram eller dylikt hade gjort massor.

det där kan nog ordnas. ska se vad jag kan göra åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt, om det är möjligt, försök att få över alltihopa till svenska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Samt, om det är möjligt, försök att få över alltihopa till svenska.

har nu hafsat ihop en header och fixat svenska, ska börja skissa på en handlingsplan så snabbt som möjligt (gemensamt partiprogram för en koalitionsstyrd kommun med fler partier än alliansenpartierna känns osannolikt, för att inte tala på att de inte ens verkar ha något på riktigt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Originalet ligger nere nu!
alliansforkarlstad ligger nere :S


   
SvaraCitera

jag gillar detta väldigt, väldigt mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket snyggare nu btw.

Detta är dock inte översatt:
*
Blogroll
o Discuss
o Get Inspired
o Get Polling
o Get Support
o Learn WordPress.com
o WordPress Planet
o WordPress.com News


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Originalet ligger nere nu!
alliansforkarlstad ligger nere :S

nejdå, det ligger uppe. det är bara mina länkar som failar av någon outgrundlig anledning.

internet:

jag gillar detta väldigt, väldigt mycket

[y]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

detta väldigt, väldigt myck

Du har inte noterat att de på sin sida länkar till www.alliansforkarlstad.blogspot.com, som sin blogg? Denna länken fungerar ej. Har de lagt ned, och upphävt adressen, månne? Länken står ju kvar på deras sida...


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Denna länken fungerar ej. Har de lagt ned, och upphävt adressen, månne? Länken står ju kvar på deras sida...

"Bloggen på alliansforkarlstad.blogspot.com har tagits bort. Den här adressen är inte tillgänglig för nya bloggar.". Ack, min ouppmärksamhet. Det var inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Du har inte noterat att de på sin sida länkar till www.alliansforkarlstad.blogspot.com, som sin blogg? Denna länken fungerar ej. Har de lagt ned, och upphävt adressen, månne? Länken står ju kvar på deras sida...

Ögon i en plåthink:

"Bloggen på alliansforkarlstad.blogspot.com har tagits bort. Den här adressen är inte tillgänglig för nya bloggar.". Ack, min ouppmärksamhet. Det var inget.

ärligt talat så vet jag inte om alliansen överhuvudtaget har en aktiv sida för karlstad kommun längre, men jag är inte den som är den. oavsett vilket så är ju alliansforkarlstad.se det närmaste man kommer. alliansforhammaro.se (grannkommun) är ju även en matchande sida, så vafan, det känns rätt nära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många besök har du fått? Iofs svårt att säga om några varit icke-umare men ändå kul att veta.


   
SvaraCitera