Aviseringar
Rensa alla

Domen för Örebromannen: 12 år och stort skadestånd


Ämnesstartare

Tkr han borde lida hela livet ut. Både fysiskt och psykiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä men döma ut en åtgärd som står i proportion till brottet är det minsta dem ska.

Straff och brott av olika halt är inte ursprungliga fenomen och kan inte stå i proportion till varandra. Lidande kan inte mätas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehabilitering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klipp av kuken på honom med en slö häcksax och mata krokodilerna på Skansen med honom.

Nachac:

Straff och brott av olika halt är inte ursprungliga fenomen och kan inte stå i proportion till varandra. Lidande kan inte mätas.

Hans offer och deras anhöriga har fått fysiska och psykiska men för resten av sina liv. Det finns då ingen som helst anledning till att ge honom ett par år på lyxhotell och sedan släppa ut honom i samhället igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni tror att man får fram ett bra samhälle genom att klippa av kuken och annan form av medeltida trams?

Idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Idioter.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Duke:

Det finns då ingen som helst anledning till att ge honom ett par år på lyxhotell och sedan släppa ut honom i samhället igen.

Gillar bilden av fängelsetid som vissa idioter har.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre såssar på raken har nu idiotförklarat en användare, då utan att direkt påtala hans namn. Varför är ni så fega och inte säger det rakt ut mot honom? [rolleyes]

passaro:

Är

Roll on:

Jag

SLCD:

Feg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, är ju en hel bunt med idioter som idiotförklarats, tror bara Dukes inlägg var ett exempel. Håller för övrigt med passaro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med dig stringis. det är helt klart långsint att dra slutsatsen om passaros inlägg trots det att han refererade direkt från en post direkt över hans egna...


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Miljötalibanen:

Varför är ni så fega och inte säger det rakt ut mot honom?

Heh? Så att citera honom var inte nog? Fast du kanske har rätt, kanske borde uttala en fatwa mot honom eller förolämpa hans mor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Heh? Så att citera honom var inte nog? Fast du kanske har rätt, kanske borde uttala en fatwa mot honom eller förolämpa hans mor.

Genom att undvika att direkt påtala honom som en idiot så kunde du undvika varningspoäng och samtidigt framföra din poäng. Detta visste inte bara du, utan dom två förstnämnda med. Och jag finner det ytterst fånigt.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Miljötalibanen:

Och jag finner det ytterst fånigt.

Du har uppenbarligen tänkt igenom det hela betydligt mer än jag.
Dold text: Idiot [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Tre såssar på raken har nu idiotförklarat en användare, då utan att direkt påtala hans namn. Varför är ni så fega och inte säger det rakt ut mot honom?

Är, för det första ingen "såsse" och för det andra så var det inte bara riktat till den idioten utan andra i denna tråd som kommer med dylika uttalanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkligen passaro, verkligen. [smile]


   
SvaraCitera