Aviseringar
Rensa alla

Dominant som tjej?


Ämnesstartare

Yes, har sex då och då med en nära killkompis till mig. Vi har jävligt bra sex, iaf jag är nöjd. Mestadels för att jag själv tänder mycket på att vara lite undergiven vilket vi också utövar då jag berättat det för honom. Men jag har vissa aningar om att han skulle gilla att bli dominerad själv. Han har inte sagt det rätt ut, däremot har han vad jag tolkat det sänt ut signaler om att han skulle uppskatta det. Och om det är något han gillar så hade det varit kul att överraska honom, och det är inte så att jag skulle ogilla det själv heller.
Så nu till saken, jag tänkte hoppa på honom nästa gång det är dags för sex, men skulle gärna vilja ha lite tips på vad jag kan göra. Tanken är ju inget extremt utan en mildare form. Vill egentligen bara vara den som "för" så han bara kan ligga där och njuta typ. Känns taskigt att han alltid är den som är mest aktiv.

Så langa tipsen på ytterst snäll dominans [party]


   
Citera
Ämnesetiketter

Skaffa handbojor


   
SvaraCitera

Image

Det är bara att byta ut mattan. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det är bara att byta ut mattan. [wink]

Alltså, hahah XD

Men jo tack. thx for the tip!


   
SvaraCitera

Handbojor är väl rätt bra? Då behöver du inte heller vara aggressiv eftersom själva känslan att vara fast gör en undergiven.


   
SvaraCitera

wie, kul och se en tjej som vill styra lite. jag tycker det kan vara fruktansvärt hett.

tips: visa att du bestämmer, tryck ner honom på sängen och gränsla honom. du märker ju ganska snabbt om han gillar det eller vill försöka ta över. låt honom inte få komma till, reta honom supermycket. torrjuck är fett nice!


   
SvaraCitera

Vill bli dominerad av tjej, inte med saker, utan liksom "slicka min fitta hora"-sättet. [y]


   
SvaraCitera

Clarity:

Så langa tipsen på ytterst snäll dominans

Image

Image

Image

Image

Image

[y][smile][bigsmile]


   
SvaraCitera
lusah

SebastianE:

[y][smile][bigsmile]

Wow, vilken ballgag han fått på sej. Vart kan man köpa en sån???


   
SvaraCitera
lusah

lusah:

Vart kan man köpa en sån???

anyone som vet?? Verkar ju riktigt FET!!


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Handbojor

och så säger du att det är för att han har tankat musik


   
SvaraCitera
lusah

things involving me:

och så säger du att det är för att han har tankat musik

yes, bestraffning som passar brottet! 😀


   
SvaraCitera

Hoppa, på honom, sen knuffar du ner honom i sängen och sätter fast honom i sänggaveln med handklovar, Sen säger du till honom att hålla käften, och sätter på en ballgag på honom, om du inte har en ballgag, så fungerar silvertejp lika bra. Sen är det bara att köra på, för i det här läget är det ju inte så mycket han kan göra! Nackdelen med silvertejpen/ballgagen är att du inte kan tvinga honom att slicka dig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera