Aviseringar
Rensa alla

Dominering


Carnal
Ämnesstartare

Har alltid haft fantasier om att bli dominerad av en tjej.
Mina fantasier går för mestadels ut på att bli piskad, handfängslad och känna sig underlägsen.

Undrar om någon här har samma fantasier? och om det finns något forum för folk med liknande fantasier.
Skulle vara trevligt att prata med någon som har samma fantasier som jag.

Tack på förhand


   
Citera

Flashback har ju ett delforum:

https://www.flashback.org/f73

Eller Darkside som är en community (det kanske är mer vad du letar efter?):

http://www.darkside.se/


   
SvaraCitera
ickus

Carnal:

Undrar om någon här har samma fantasier? och om det finns något forum för folk med liknande fantasier.

När jag var yngre och hade ett sexliv fantiserade jag mycket om att vara underlägsen. Jag blev gärna strypt också. Jag ville till och med bli slagen.


   
SvaraCitera

de e ju mannen som ska dominera, inte bli dominerad! [shake][shake]


   
SvaraCitera

Carnal:

Har alltid haft fantasier om att bli dominerad av en tjej.

Macktorsken:

de e ju mannen som ska dominera, inte bli dominerad! [shake][shake]

Både män och kvinnor tycker om att antigen vara eller bli dominerade.
Jag har pojkvän och vi har ett S&M (sadist & masochist) förhållande. Ibland så tycker jag om att ta rollen som den som dominerar men oftast är det han som är det i just vårt förhållande. Tycker dock inte att det är konstigt att det är en kille som alltid vill vara masochisten och kanske till och med byta någon gång.

Finns hundratals tjejer och sidor där du kan hitta mer om sånt här. Om du är jätte intresserad finns det en bok som heter Sexologi, stor och blå, gjort av en grupp författare. I den står det mycket om sånt här!


   
SvaraCitera

killar ska ju vara alfahanar och slå på tjejer inte tvärt om


   
SvaraCitera

dyngbög:

killar ska ju vara alfahanar och slå på tjejer inte tvärt om

Fan vad tråkiga ni är.. Klart att det kan vara tvärtom, hört talas om dominatrix??


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

hört talas om dominatrix??

nä bara matrix


   
SvaraCitera

Macktorsken:

nä bara matrix

Googla det då.
Sidan är till för att folk ska kunna fråga om olika saker. Om du är så tråkig så kan du lika bra sluta trolla och vara tråkig. BDSM/S&M är väldigt vanligt, strunt samma vem som är dominant. Vare sig alla gånger eller att man byter!


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

Om du är så tråkig så kan du lika bra sluta trolla och vara tråkig

trollar inte och är rolig. [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

trollar inte och är rolig

För den personen som vill ha hjälp känns det nog mer som troll och att du inte vet så mycket om sex och därför "skojar" om denna personens läggning. Allmänt omoget tycker jag!


   
SvaraCitera

MollyLovesU:

För den personen som vill ha hjälp känns det nog mer som troll och att du inte vet så mycket om sex och därför "skojar" om denna personens läggning.

vet ju massor om sex. Tex att snubben dominerar, inte tjejen [confused]


   
SvaraCitera

Nja, jag är nog mer för att dominera. Gärna hårt och brutalt, dock inte alltid, men som variation. 🙂


   
SvaraCitera

Macktorsken:

vet ju massor om sex. Tex att snubben dominerar, inte tjejen

Aah du gör ditt namn stolt.


   
SvaraCitera

Gillar att dominera mjukt.

Carnal:

Mina fantasier går för mestadels ut på att bli piskad, handfängslad och känna sig underlägsen.

Det är ju helt rätt nivå. Fast gillar inte att ge riktiga djupa märken eller så, skulle kännas taskigt.


   
SvaraCitera