Aviseringar
Rensa alla

Domnat bort i huden under knäna.


Ämnesstartare

Tjena, är en kille på 16 år. Igår kände jag att huden under minna knän hade domnat bort, dvs har ingen känsel utanpå huden. De känns ju om jag nyper men inte om jag drar fingret. Helt bortdomnat. Vad beror det på och vad kan de vara för fel? Uppskattar svar, tack!


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Ojoj, cancer-alert!


   
SvaraCitera

smisk:

Ojoj, cancer-alert!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Ojoj, cancer-alert!

Nja cancer tror jag nog inte de kan vara eftersom de kom bara sådär. Men de kanske skulle kunna vara att jag sitter still för mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapper:

Nja cancer tror jag nog inte de kan vara eftersom de kom bara sådär.

Precis som cancer gör. Fast detta är ju tydligen inte cancer dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Precis som cancer gör. Fast detta är ju tydligen inte cancer dock.

Nja cancer lär det ju inte vara eftersom de kom under och breve båda knäna samtidigt. Men som sagt sitter still i min datastol välldigt mycket i samma ställning mest hela tiden kan ju vara de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapper:

Men som sagt sitter still i min datastol välldigt mycket i samma ställning mest hela tiden kan ju vara de?

Vad sägs som att prova låta bli att sitta vid stolen i samma ställning så kanske du får reda på det? [rolleyes]

Slapper:

Nja cancer lär det ju inte vara eftersom de kom under och breve båda knäna samtidigt.

Det är Lupus eller Multiple Scelerosis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Vad sägs som att prova låta bli att sitta vid stolen i samma ställning så kanske du får reda på det? [rolleyes]

Jo jag får nog göra de xD


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera