Aviseringar
Rensa alla

Donera


Ämnesstartare

Jag kollade i denna tråden och såg att många umare verkar ha ganska gott om pengar...

Tack tack snälla umare![love][love][love]


   
Citera
Ämnesetiketter

men hur mycket pengar handlar det om?
om du kan vara lite specifik... [censur]


   
SvaraCitera
smisk

nja, donerar 50 pix till greenpeace varje månad samt betalar en vent-server för 100 pix, har inte råd med fler utgifter :(((


   
SvaraCitera

Varför ska man donera till dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

men hur mycket pengar handlar det om?

Hmm, jag blir själaglad för vilken liten summa som helst!
Men för femtio kronor kan jag köpa så att jag har mat i nästan två veckor![smile]


   
SvaraCitera

hixaren:

Men för femtio kronor kan jag köpa så att jag har mat i nästan två veckor!

vad lever du på?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad lever du på?

Nudlar och limpor säkert


   
SvaraCitera

hixaren:

Men för femtio kronor kan jag köpa så att jag har mat i nästan två veckor![smile]

Om du investerar den summan i vita bönor så har du mat för strax över två veckor


   
SvaraCitera

hixaren:

mm, jag blir själaglad för vilken liten summa som helst!
Men för femtio kronor kan jag köpa så att jag har mat i nästan två veckor![smile]

ojsan.. är det såpass, men hmm jag måste ta och fråga min farsa först det är lungt va? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vad lever du på?

Fram tills för 1 månad och 3 veckor sedan arbetade jag i London och levde på min lön...Sedan dess har jag levt på min far...soc vill inte ge mig några pengar då jag inte har haft tomt konto tillräckligt länge och pappa sa att jag och mina grejjer ska vara borta när han kommer tillbaka...

Lounge fact:

Varför ska man donera till dig?

Jag är skyldig massvis med pengar och övertrasserade mitt konto förra veckan när jag köpte mat...banken ska ha 300 spänn imon, vilket jag har i kontanter...men sen har jag ingen mer mat...

Ska försöka ta mig ner till syrran idagarna så hjälper hon mig säkert:)


   
SvaraCitera

Fet chans. Behöver mina pengar själv. Gå ut och tigg på gatan istället.


   
SvaraCitera

hixaren:

Jag är skyldig massvis med pengar och övertrasserade mitt konto förra veckan när jag köpte mat...banken ska ha 300 spänn imon, vilket jag har i kontanter...men sen har jag ingen mer mat...

Ska försöka ta mig ner till syrran idagarna så hjälper hon mig säkert:)

Låter som mig!! Kan tyvärr inte donera något då jag själv befinner mig i samma situation varannan sekund. Men din syrra hjälper dig säkert.


   
SvaraCitera

hixaren:

pappa sa att jag och mina grejjer ska vara borta när han kommer tillbaka...

jobbigt läge... ofta han inte försöker hjälpa dig?


   
SvaraCitera

Sälj saker du ej använder på tradera osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jobbigt läge... ofta han inte försöker hjälpa dig?

Vet inte...han fick ryck när jag ringde och bad om pengar för att mitt konto hade blivit övertrasserat...jag ärredan skyldig hnm ganska stora summor...jag tänkte jag ska ringa honom imon och höra vad han menar egentligen...kom lite som från en blå himmel...men är lite nojig...han tror att jag har knarkat upp alla mina pengar...

Lounge fact:

Låter som mig!! Kan tyvärr inte donera något då jag själv befinner mig i samma situation varannan sekund. Men din syrra hjälper dig säkert.

Ja, jag hoppas det annars får det bli till att komma på något sätt jag kan ta mig till england igen för där har jag iaf folk som jag kan bo hos...

Men mne vet inte hur seriös han är, fick bara fete nojjen nu...


   
SvaraCitera