Aviseringar
Rensa alla

Dove Summerglow i ansiktet?


Ämnesstartare

Brukar smörja kroppen med Dove Summerglow och tycker att det funkar bra. Jag funderar på att testa smörja in ansiktet med den också eftersom att jag tycker att det är otroligt fult att ha kritvitt ansikte och brun hals.

Tror ni att det kan bli fult/skada huden? Ska självklart peela innan och se till att vara ren så jag undviker fläckar så gott som jag kan.


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

Tror inte det kommer skada huden eller bli fult. Kanske är den dock för fet för ansiktet (eller liknande) och du kan få finnar.. Finns ju för ansiktet ifrån aco exempelvis, köp den med?


   
SvaraCitera

Varför ej sola bara? Folk ser oranga o halvsliskiga ut av såna krämer.


   
SvaraCitera
Lounge

kakakaka:
Varför ej sola baraarrow-10x10.png? Folk ser oranga o halvsliskiga ut av såna krämer.

Nää.. inte av sådana lotions. Inte för att jag använder det nu under sommaråret då jag ständigt exponeras av sol.. men på hösten/vintern är det ju asbra. Brukar bli samma nyans av min aco brun utan sol lotion som av sol.


   
SvaraCitera
Lounge

malhar_110226_0020.jpg
Denna!


   
SvaraCitera

ut och sola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grullet:
ut och sola.

Solar i timmar, bara kroppen blir brun. Ansiktet är vitt året om, lyckades få pyyyttelite färg i ansiktet.


   
SvaraCitera

om det inte skadar huden någon annanstans, vrf skulle den skada ditt ansikte..?


   
SvaraCitera
reben

brukar blanda ut den med min ansiktskräm pga astorr hud i huvet. sen blire ju inte lika mkt heller så känns mindre fläckigt. 

men nä inte skadligt


   
SvaraCitera

Funkar bra för mig och jag använder Dove 🙂


   
SvaraCitera