Aviseringar
Rensa alla

Dr Martens!


Ämnesstartare

aaa, tja.
är så himla desperat efter ett par dr.martens. 🙁
nya är så himla dyra, så någon som vet vart man kan få tag på begagnade för ett hyfsat pris? förutom på tradera/blocket osv.

inte någon som har ett par 36:or som ligger och skrotar någonstans..? [y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

astronaut:

tradera/blocket

Tradera och blocket är ju annars perfekt när det kommer till begagnade grejer[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Tradera och blocket är ju annars perfekt när det kommer till begagnade grejer

Jo, ja. Men det är svårt att hitta 36:or där. 🙁
De flesta 8-håls är typ 40-42. [cry]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

astronaut:

De flesta 8-håls

vad ska du ha då?


   
SvaraCitera

Har också. Fast i storlek 47.[blush]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Fast i storlek 47.[blush]

oj!


   
SvaraCitera

Trodde du snackade om sprit först. När jag gogglade visade sig att det var skor. Då kan jag ej hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

http://www.tradera.com/Dr-Martens-auktion_340306_130130981

?

Ah, såg de, men tror inte de skulle passa heller. Har egentligen 34-35, och 36 är liksom det största jag kan ha innan skorna lossnar från fötterna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Trodde du snackade om sprit först. När jag gogglade visade sig att det var skor. Då kan jag ej hjälpa.

[love]


   
SvaraCitera

astronaut:

Ah, såg de, men tror inte de skulle passa heller. Har egentligen 34-35, och 36 är liksom det största jag kan ha innan skorna lossnar från fötterna. [sad]

jävlar [crazy] hur lång är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jävlar hur lång är du?

Är ju bara 13 bast och extremt kortväxt (skyller på mina asiatiska gener). Är knappt 150cm lång. [cute]


   
SvaraCitera

astronaut:

Är ju bara 13 bast och extremt kortväxt (skyller på mina asiatiska gener). Är knappt 150cm lång. [cute]

mkaj.. ja de brukar väll ha små fötter iaf i typ thailand och så!!! men lycka till, lär väll komma upp annons såsmåningom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mkaj.. ja de brukar väll ha små fötter iaf i typ thailand och så!!! men lycka till, lär väll komma upp annons såsmåningom

Är kines. [rolleyes]
Men ah, får väl hoppas på det! [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera