Aviseringar
Rensa alla

dr phil är fascist


Ämnesstartare

men han jör vell bara d han tror e best
taskit att dörda hnm fö d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla taskiga ska dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok

disainar en pil:

----------------->

anvend den vel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack du är snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

jag förstår inte alltid det här med att sätta barnet i första hand. Alltså, vuxna är väl också människor??? :S

barn har ju ej bett om att få bli till, och är i en väldig beroendesits som du i vuxen ålder inte är.

Ogillar starkt att hans väldigt plastikopererade fru måste vara med i varenda avsnitt. Eller hon får ju inte ens vara med, hon ska sitta fint i publiken och nicka tills det är dags för hennes lilla moment: (som hon antagligen förbereder sig hela dagen för) möta dr Phil i gången och gå ut med honom några steg bakom scen, glatt vinkandes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

barn har ju ej bett om att få bli till

det har väl inte jag heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ogillar starkt att hans väldigt plastikopererade fru

Kvinnan som jag skrev om lite högre upp, hon ville bli smal och snygg så att hon kunde hitta en ny man och hon pratade om att Dr. Phils fru säkert hade DD-kupa och att hon hade en sådan vacker klyfta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

och hon pratade om att Dr. Phils fru säkert hade DD-kupa och att hon hade en sådan vacker klyfta [wink]

hahah vad svarade dr Phil då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

det har väl inte jag heller.

Nä men nu är du vuxen och får klara dig själv sörru!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem säger det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hahah vad svarade dr Phil då?

Inget typ, eftersom tanten pratade sjukt osammanhängande och grät hela tiden, Dr. Phil satt mest och såg besvärad ut under hela hennes svamlande och försökte avrunda och avsluta programmet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

nget typ, eftersom tanten pratade sjukt osammanhängande och grät hela tiden, Dr. Phil satt mest och såg besvärad ut under hela hennes svamlande och försökte avrunda och avsluta programmet [crazy]

Aw [sad] han borde ha erbjudit samtalskontakt lr ngt. Fail att sluta och få glatt vinkande ut när någon sitter och störtbölar.


   
SvaraCitera