Aviseringar
Rensa alla

Dra ifrån Sverige


Ämnesstartare

Tjena, jag undra hur många som tänker på och faktiskt skulle kunna tänka sig att bara skita i sitt nuvarande liv och dra ut i världen för att hitta något bättre? [y]

Det är i alla fall något jag haft på min hjärna ett väldigt långt tag, och jag ska nog skita i allt om nån månad och dra ifrån allt som gör mig olycklig.

Någon som kanske skulle tagga? Jag är säker att vi kan fixa ihop pengar till att åka, och sen jobba oss iväg i världen tills vi hittar ett ställe vi gillar. [rolleyes]

// Christoffer.


   
Citera

Jag gillar Sverige


   
SvaraCitera

Det där har man ju tänkt ett par gånger. Men nä du...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Det där har man ju tänkt ett par gånger. Men nä du...

Vad är det som håller dig tillbaks då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.

Dagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja de hade vart asskönt men sen pengar o de håller kvar än[sad]


   
SvaraCitera

escape17:

Vad är det som håller dig tillbaks då?

Det finns ändå saker jag inte skulle klara att lämna bakom mig. Det som suger går oftast över, även om det tar tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela resten av världen är ju precis lika värdelös så det spelar ingen roll vart man åker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

Ja de jade vart asskönt men sen pengar o de håller kvar än[sad]

Men det går att fixa, bara man har ett litet starkapital så kan man fixa nåt jobb dit man drar först, det är ju inget major problem om man säger så, tror inte jag i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Hela resten av världen är ju precis lika värdelös så det spelar ingen roll vart man åker.

Poängen är ju lite att få en ny start?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escape17:

Poängen är ju lite att få en ny start?

Äh, trodde du menade att du ville bort från Sverige som samhälle. [bigsmile]


   
SvaraCitera

escape17:

Någon som kanske skulle tagga?

Om det innebär att vi kommer att jobba som sexslavar i Thailand så hänger jag på.


   
SvaraCitera

nazgul:

Om det innebär att vi kommer att jobba som sexslavar i Thailand så hänger jag på.

fiiiifän[sad]


   
SvaraCitera

Sverige är faktiskt jävligt nice i många avseenden. Lite liberalare drogpolitik och fler hippies så hade jag varit 100 % nöjd.


   
SvaraCitera

LOKAEFETTGOTT:

fiiiifän

Men vad du är stingslig då...


   
SvaraCitera