Aviseringar
Rensa alla

dräpte en drake imorse


Ämnesstartare

ja, tänkte ju att jag skulle börja spela powermetal, så jag gjorde ju som man ska i början och dräpte en drake. men jag fattar inte, får jag nämna det flera gånger, eller är jag tvungen att dräpa en drake för varje låt om drakdräpande som jag skriver? är det okej att skriva om hur andra dräper drakar också? samt, vilket är det mest heroiska sättet att dräpa en drake? jag använde svärd, det var det som fanns till hands. men är det för gjort redan? och grejer. här får ni en heroisk låt, med då får ni ge mig handfasta tips för att främja min karriär!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag dräpte en tidningsdrake.

Vila i frid DN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd eld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ axe och tändare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

använd eld

du kan ju inte dräpa en drake med eld, dummer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du kan ju inte dräpa en drake med eld, dummer.

Du har bara inte använt tillräckligt med eld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låtarna blir ju coolare ju fler drakar du dräper, och de blir megacoola om du dräper alla drakar på olika originella sätt.
Om du ska nämna samma drakdräpande flera gånger, så bör du faktiskt göra det klart för dina fans att du redan nämnt det innan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Du har bara inte använt tillräckligt med eld.

ska gå ut och leta efter en till drake nu, känner mig lite fattig på inspiration. tror jag ska dräpa sångaren i hungarian horntails. uppenbart fiende.

Nintendo:

Låtarna blir ju coolare ju fler drakar du dräper, och de blir megacoola om du dräper alla drakar på olika originella sätt.

ska ut och dräpa fler drakar nu, ska skriva hårdaste låten någonsin.

Nintendo:

Om du ska nämna samma drakdräpande flera gånger, så bör du faktiskt göra det klart för dina fans att du redan nämnt det innan [y]

om det är en riktigt stor och farlig drake, tror du att man kan skriva en hel skiva om hur man dräpte just den draken?


   
SvaraCitera

Nämn en cool miljö, typ på toppen av ett berg av is, där du dräper draken med ett spjut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ska ut och dräpa fler drakar nu, ska skriva hårdaste låten någonsin.

Ju fler drakar som dör, ju hårdare kommer skivan att bli [smile]

mörknäs:

om det är en riktigt stor och farlig drake, tror du att man kan skriva en hel skiva om hur man dräpte just den draken?

Ja, men då måste det vara en verkligt stor och brutal drake, som har dödat många, och som ruvar på en stor skatt.
Det ultimata hade ju varit att döda flera sådana drakar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Nämn en cool miljö, typ på toppen av ett berg av is, där du dräper draken med ett spjut.

svärd är väl hårdare än spjut?

Nintendo:

Ju fler drakar som dör, ju hårdare kommer skivan att bli [smile]

ska dräpa skitmånga drakar imorrn.

Nintendo:

Ja, men då måste det vara en verkligt stor och brutal drake, som har dödat många, och som ruvar på en stor skatt.
Det ultimata hade ju varit att döda flera sådana drakar!

kan dräpa en hel klan med drakar, ensam. det vore jävligt hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kan dräpa en hel klan med drakar, ensam. det vore jävligt hårt.

Det borde bli många hårda skivor [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det borde bli många hårda skivor [surprised]

en enda, massiv dubbel-cd [cool]


   
SvaraCitera

blå sprutar blixtar
röda sprutar eld
svarta sprutar syra
vita sprutar kyla
gröna sprutar gas
gyllene kan göra samtliga saker enligt ovan

Slakta en gyllene drake, som bara kan slaktas med ett speciellt magiskt svärd som vaktas av de andra nämnda drakarna. [rolleyes]

Nintendo:

Ja, men då måste det vara en verkligt stor och brutal drake, som har dödat många, och som ruvar på en stor skatt.
Det ultimata hade ju varit att döda flera sådana drakar!

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

en enda, massiv dubbel-cd [cool]

[bigsmile]


   
SvaraCitera