Aviseringar
Rensa alla

Drakfixering


Ämnesstartare

Storchen84:

Nej, jag borde nog gå ut mindre (eller kanske sluta gå ut helt och hållet) och börja knarka, då lär jag nog också börja se massa drakiga människor

vad är knark för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Vet flera som försummade sina barn för att de var ute och sprutade eld hela nätterna

Vet du vad jag brukar se här utanför mitt fönster? "Drakar" som slår på balkongerna och försöker ta sig in under för att sno grejer inifrån balkongerna (Sådana där inglasade balkonger). Vilket inte är helt ok, kriminaliteten har ökat enormt pga detta i mitt område.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vad är knark för något?

Det är det där du sprutar i dig några gånger om dagen. Eller kanske sniffar du i dig det? Eller röker? Weed?[tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det är det där du sprutar i dig några gånger om dagen. Eller kanske sniffar du i dig det? Eller röker? Weed?

DET ÄR EN HUMOR TRÅD FATTA DEN ÄR ROLIG sluta dryga nu va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

DET ÄR EN HUMOR TRÅD

Nej det är det inte, det är bara du som är för trög för att fatta att den är seriös, trots att det påpekats flera gånger[no-no]

Väldigt viktig WT-diskussion här, gå och använd dina versaler någon annanstans.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är en tråd om samhället hur det ser ut idag. Ni kanske inte ser det men det är en bieffekt av denna drakfixering, det börjar smått med att man ser det som normen och så bygger man vidare på sina upplevelser och till sist så ligger du där och blåser ut eld genom näsborrarna medan du rycker handväskor från tanter och knuffar av barn från deras cyklar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej det är det inte, det är bara du som är för trög för att fatta att den är seriös, trots att det påpekats flera gångerVäldigt viktig WT-diskussion här, gå och använd dina versaler någon annanstans.

Du sprider ju fan galla.
Kan du vara snäll o göra det i en tråd som redan är dålig istället för förstöra en som är rolig? Bitte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Du sprider ju fan galla.

Något annat uppenbart du vill påpeka?

Werjevir:

Kan du vara snäll o göra det i en tråd som redan är dålig

Hmm... näh.

Werjevir:

istället för förstöra en som är rolig?

Denna? Rolig? Hahahah påståendet om att denna tråd är rolig var betydligt roligare än tråden i sig[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det ju så att din åsikt inte betyder att det är sant. Jag har funnit ett samband och det är synnerligen intressant. Väldigt besynnerligt men även fullt klart i mitt huvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Vet du vad jag brukar se här utanför mitt fönster? "Drakar" som slår på balkongerna och försöker ta sig in under för att sno grejer inifrån balkongerna (Sådana där inglasade balkonger). Vilket inte är helt ok, kriminaliteten har ökat enormt pga detta i mitt område.

[sad] är emot vapen egentligen men vafan... känns som att man inte har något val nu för sin säkerhet

Storchen84:

Det är det där du sprutar i dig några gånger om dagen. Eller kanske sniffar du i dig det?

shit vad okunnig du är

Storchen84:

Eller röker? Weed?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

är emot vapen egentligen men vafan... känns som att man inte har något val nu för sin säkerhet

Tur att min pappa har samlat massor vapen nu i sin lägenhet. Flera käppar med svärd inuti, det är rätt nice. Svärd hjälper enormt mot dessa bestar.

Nu ska jag inom kort gå förbi drakarnas näste. Helt utan vapen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Denna? Rolig? Hahahah påståendet om att denna tråd är rolig var betydligt roligare än tråden i sig

Alla utom du vet att humor är subjektivt eller? [crazy] Alla ser igenom ditt idiotiska jävla skitsnack!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

shit vad okunnig du är

Grejen är, att hur okunnig en person än kommer att vara, oavsett om det är jag eller någon annan, så kommer du ändå alltid på något jävla sätt lyckas vara ännu mer okunnig[sad]

Rävpojken:

Alla

Mm, du och typ två eller tre pers till representerar ALLA på det här forumet. Eller nej fan, alla i hela världen ju.

[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Grejen är, att hur okunnig en person än kommer att vara, oavsett om det är jag eller någon annan, så kommer du ändå alltid på något jävla sätt lyckas vara ännu mer okunnig

haha va typiskt [sad]

Storchen84:

Mm, du och typ två eller tre pers till representerar ALLA på det här forumet. Eller nej fan, alla i hela världen ju.

vet du om artisterna man lyssnar på på spotify får pengar? hoppas d 1öre varje gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vet du om artisterna man lyssnar på på spotify får pengar? hoppas d 1öre varje gång

Lol, vadå random?

Rävpojken:

haha va typiskt

D1 är f1 orättvist[sad]

[love]


   
SvaraCitera