Aviseringar
Rensa alla

Drar sig tillbaka??


Ämnesstartare

Hej!
Är en tjej med en fråga.
Han bor nu hos mej o vi har varit tillsammans i ett halv år.
Frän början ville vi flytta ihop.. både han och jag.. men nu säger han att han vill börja bo själv o att jag kan komma o gå som jag vill.. jag blev såklart sårad när han sa så iochmed att jag hade byggt upp det i mitt huvud att vi skulle bo ihop!
någon som har en ide på varför han gör så här?


   
Citera

Han är inte redo att bo ihop med någon, eller så vill han dumpa dig snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpa mej har han sagt att han inte kommer göra.. utan han uttryckte sej mer som att vi kunde ha våra intressen utan att man hindrade den andra..


   
SvaraCitera

Angie:

utan han uttryckte sej mer som att vi kunde ha våra intressen utan att man hindrade den andra..

Jag tror vi har solvat the case.


   
SvaraCitera

mm känns så


   
SvaraCitera

... men vi kanske inte ska dra förhastade slutsatser av hennes utlägg! Det uppenbara behöver ju inte nödvändigtvis vara rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vaddå.. sina intressenn? dom kan man väl ändå göra även om man bor tillsammans??


   
SvaraCitera

Angie:

men vaddå.. sina intressenn? dom kan man väl ändå göra även om man bor tillsammans??

Du har bra koll på livets fundamentala premisser, ser jag.


   
SvaraCitera

Vad är det för intressen som kräver ensamt boende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dataspel....


   
SvaraCitera

Angie:

dataspel....

[love]

ofta han måste bo själv för det
bara för att ni bor med varandra måste ni inte umgås med varandra heeela tiden[shake] om ni gör det kan jag förstå att han vill bo ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.. det är precis så jag oxå tänker.. jag har juh oxå mina egna intressen med mera! 🙁 för iochmed att han har sagt som han gjort känns det så meningslöst att försöka förtsätta bygga upp förhållandet när man ändå kommer backa sen... vi bor ihop nu o sen när vi skaffar eget så vill han bo själlv.. de tycker jag är att backa.. 🙁


   
SvaraCitera

Han kanske tycker att det inte fungerade så bra att flytta ihop så tidigt i er relation?

Hur gamla är ni och hur stor är lägenheten ni bor i?


   
SvaraCitera

Angie:

men vaddå.. sina intressenn? dom kan man väl ändå göra även om man bor tillsammans??

Vissa behöver utrymme och tid för sig själva, är nog bara att acceptera. Det är lite annorlunda när man bor i stora hem och kan fylla upp flera rum alldeles för sig själv, men när man bor i små lägenheter och alltid ser eller hör en annan människa är det inte riktigt samma grej.

Har f.ö hört hundratals liknande scenarier, flera av vilka slutar med att den ena blir dumpad för att den är för klängig typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Vad är det för intressen som kräver ensamt boende?

Krogrundor och one night stands. [wink]


   
SvaraCitera