Aviseringar
Rensa alla

Dras till killar som.... ? ÄRLIGT FINNS DE LOGISK FÖRKLARING?


Ämnesstartare

Varför dras man till killar som är lite "svåra" medan man blir avtänd på killar som är helt galet på? [tard]

Och med "svåra" menar jag inte att de dissar eller ignorerar, men att man redan gillar de eller tycker att de ser bra ut och de bara retas lite med en och är sypersnela.

Och när en kille blir helt "åh du är så snygg o söt o blabla" så blir man typ.. "oki tja" (även om man iofs tycker det är trevligt med komplimanger, fast det är väl en annan sak).

FINNS DET NÅGON LOGISKT FÖRKLARING? Att man vill ha det man inte kan få??? :<


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du kan få mig, även om jag inte gillar dig

Dold text: Märkte du att jag var svår nu?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

FINNS DET NÅGON LOGISKT FÖRKLARING?

Du är tjej, finns ingen logik[shake]


   
SvaraCitera

Jag dras till tjeuyr som är svåra men aldrig de som är "på", iaf inte oftast.... heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du kan få mig, även om jag inte gillar dig

Dold text: Märkte du att jag var svår nu?[blush]

nä?

XTYLE:

Jag dras till tjeuyr som är svåra men aldrig de som är "på", iaf inte oftast.... heh

ellerlrhur????
gay
logisk förklaring nu, herrn?

kebu12:

Du är tjej, finns ingen logik[shake]

HERRN!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

nä?

meh, det är ju bara föatt du ogillar mig redan innan.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

ellerlrhur????
gay
logisk förklaring nu, herrn?

DET ER MER SPENNADNE:P:P:P [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool] som att ha sex utomhus osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Att man vill ha det man inte kan få??? :<

Mer att man vill ha det man får kämpa för.
Det brukar ge större återbäring om man så säger, inte för att killen/tjejen i fråga nödvändigtvis är bättre än någon annan, men för att man "lyckats" få tag på honom/henne.
Men vi har ju erfarit att de bästa sakerna måste man kämpa för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

meh, det är ju bara föatt du ogillar mig redan innan.

det tror ja inte :<

XTYLE:

DET ER MER SPENNADNE:P:P:P [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool] som att ha sex utomhus osv

fett sant
du e så c0ol

Tickstart:

Men vi har ju erfarit att de bästa sakerna måste man kämpa för.

PFT inte i detta fall!!!! (tror ja inte, iaf.......)
nä men.. Hah, kan ligga en sanning i det. Jag tror att man gillar själva jakten bara, att det faktiskt är spännande och som en utmaning för en själv O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

det tror ja inte :<

Äh. strunt samma. Gnattpuss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Äh. strunt samma. Gnattpuss

DET VET JAG!!!
gnatty!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag tror att man gillar själva jakten bara, att det faktiskt är spännande och som en utmaning för en själv O_o

Jah, stämmer nog det också. Som att bygga lego ungefär [smile]

Personligen gör jag allt för att inte bli smittad av febern, men man är ju inte immun som när man var liten längre [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Personligen gör jag allt för att inte bli smittad av febern, men man är ju inte immun som när man var liten längre [sad]

Haha ellerhur :< lite jobbigt.. Jag ser inte ens något annat hos den personen (mitt fall) förutom utseendet O_o (ge mig, tja heh..!!!!!!!!!!!!)
iofs och lite av den personligheten man ser utåt, då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag ser inte ens något annat hos den personen (mitt fall) förutom utseendet O_o (ge mig, tja heh..!!!!!!!!!!!!)

Jag vet inte... Kanske är så D: Man blir ju onekligen lättpåverkad när man är kär, då kan man gilla nästan vilken personlighet somhelst :s
Ah, värdelöst. Jag ska aldrig bli kär igen [cry] (mäter mitt blodtryck med jämna mellanrum i jakt på varningstecken)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar oftast tröttna fort.


   
SvaraCitera