Aviseringar
Rensa alla

Dras till killar som.... ? ÄRLIGT FINNS DE LOGISK FÖRKLARING?


Är väl att de som är svåra ofta visar ett bättre självförtroende genom att visa att dem inte är intresserade. Du betyder inte så mycket för dem, alltså så visar dem att dem är starka och att det finns andra, alltså så ger dem bättre barn, eller nåt. Men biologi är tråkigt..

Men folk med självförtroende är ju i regel mer attraktiva av just den anledningen. Sedan finns det väl dem som har bra självförtroende som ger komplimanger med, men då görs det väl oftast på ett annat sätt..

Hoppas jag skrev så att man förstod, är trött. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg det du. Ni kvinnor vill inte ha snälla killar som gör allt för er, så ÄR det bara. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

FINNS DET NÅGON LOGISKT FÖRKLARING?

Svårt att svara på, beror nog på från person till person. De flesta gillar väl jakten, något att jobba för. Jag hatar tjejer som spelar svåra, det är helt ärligt bland det värsta jag vet, men spelar alltid svår själv. Det är så paradoxalt, men känns så naturligt på samma gång. Sjukt lustigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att man gotta catch'em all, såklart. När någon gillar dig så är ju han avklarad, då är det bara att gå till nästa [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

FINNS DET NÅGON LOGISKT FÖRKLARING? Att man vill ha det man inte kan få??? :<

Du är kräsen.. så fort du träffar en kille som är jättesnäll och gullig mot dig men som du tycker för "på" så tror du väl att du kan få någon som är ännu bättre.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag är fett svår. Konstnärssjäl och så. [cute]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

killar som är lite "svåra"

Möjligvist kanske har lite o göra med att man inte är ute efter "lätttillgängliga" killar utan söker efter någon kille som är på ett speciellt sätt, som är mindre "vanliga"? Alltså, en kille är som ingen annans tjejs/killes kille, eller? [rolleyes]

Förstår vad du menar, fan va svårt att förklara det på något någorlunda vettigt sätt. Hm.. Nä men det är väl så, du vill väll inte ha "vem som helst" till kille. Du vill att de ska ska vara lite knepiga [cute] och omständiga.

Har du lätt för att ledsna och tröttna på killar för övrigt eller? Att du måste känna att det är en kille som du måste "kämpa" för hela tiden fär att känna att han är intressant? *nyfiken*


   
SvaraCitera

Så är det väl för de flesta, man vill ha det man inte kan få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Och med "svåra" menar jag inte att de dissar eller ignorerar, men att man redan gillar de eller tycker att de ser bra ut och de bara retas lite med en och är sypersnela.

Är instinkter, det är därför det funkar så bra på ALLA tjejer, oavsett kultur, sexualitet etc.

Man behöver verkligen inte se bra ut heller, fan när jag sett som vidrigast ut har jag haft bäst resultat, inte när jag hade perfekt frisyr etc^^


   
SvaraCitera
Gifted

ohYEA_:

FINNS DET NÅGON LOGISKT FÖRKLARING?

Ja. En kille som inte rantar runt som en duracellkanin kommer med större sannolikhet stanna kvar och ta hand om ev. barn som avlas.
Detta är något som du skulle uppskatta, då du då måste lägga ner mindre energi på avlad avkomma.

Så, applicera evolutionsläran helt enkelt.


   
SvaraCitera

Det är väl logiskt för att ni tjejer fungerar så helt enkelt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni tjejer vill ha alltid ha saker ni inte kan få. [n]


   
SvaraCitera

För du är sionist.


   
SvaraCitera

jag vill inte ha "svåra" killar, det är bara jobbigt att jaga efter dom hela tiden ju,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Man blir ju onekligen lättpåverkad när man är kär, då kan man gilla nästan vilken personlighet somhelst :s

Haha ja, det blir man faktiskt. Kan lätt försköna saker och bli kär även i de dåliga sidorna en person har.

Davve:

Du betyder inte så mycket för dem, alltså så visar dem att dem är starka och att det finns andra,

Men är det verkligen så? För man blir ju automatiskt "svår" när man vill att personen verkligen ska KÄMPA för att få en, och det är frustrerande när det är the other way around.

Diabolus:

Du är kräsen.. så fort du träffar en kille som är jättesnäll och gullig mot dig men som du tycker för "på" så tror du väl att du kan få någon som är ännu bättre.

Kräsen och kräsen... När man är intresserad av någon så blir man verkligen åh hur är han och bildar en helt egen uppfattning. Men sen när man börjar lära känna personen och får sin bild helt förstörd så blir man helt off.. Eller vart så för mig iaf, därför jag oftast föredrar att bara ha ögonkontakt osv med snygga killar.

Daybreak:

Har du lätt för att ledsna och tröttna på killar för övrigt eller? Att du måste känna att det är en kille som du måste "kämpa" för hela tiden fär att känna att han är intressant? *nyfiken*

Hah ja det är ju svårt. Jo jag tror att jag tröttnar om dem är för på, men samtidigt så gillar jag uppmärksamheten. Men det är skillnad, jag tror att jag blir rädd när han säger "jag älskar dig jätttemkt blabla" och jag blir helt.. shit? Men när han säger att jag är fin då o då o dylikt så är det inte fel.

Och nej, jag vill somsagt inte ha en värsta snygging för jag är rätt svartsjuk av mig.. Vill inte tänka att massa tjejer stöter på honom för att han är snygg. Han behöver inte vara ful, men jag vill att han gillar mig för den jag ÄR och inte för den han/andra vill att jag ska vara.

Gifted:

Ja. En kille som inte rantar runt som en duracellkanin kommer med större sannolikhet stanna kvar och ta hand om ev. barn som avlas.

Att man inte vill ha en galet kåt jävel till partner är väl faktiskt rätt uppenbart, då man oroar sig för framtiden. Att han kanske är otrogen osv. Jag tänker nog inte på att skaffa ungar i den åldern [rolleyes]

joof:

jag vill inte ha "svåra" killar, det är bara jobbigt att jaga efter dom hela tiden ju,

Mm och när de är snygga så blir det ännu värre. För då har de fått luft och tänker att de kan få vem dem vill! Och det är fan inte kul, unless man själv inte är ute efter något seriöst (då det inte går ihop, eftersom det lätt kan blandas känslor).. Men det är verkligen svårt, för man vill inte ha ett plåster till kille heller! Det ska vara lite spännande och fortfarande LITE att man kämpar. Om du fattar vad jag menar?


   
SvaraCitera