Aviseringar
Rensa alla

Dras tjejer bort mot för snygga killar?


Kudhos

Om en tjej/kille inte vågar ta initiativ pga den andras utseende så är det väl lika bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung:

B.la för att många av oss som har en vagina mellan benen tänker direkt 
''Han är upptagen.'' alternativt ''Han måste ha en drös brudar efter sig.''
Tyvärr tänker väldigt få av oss vaginabärare att killen faktiskt kan vara singel, lojal och riktigt trevlig 🙂

om du vet att han inte är upptagen och inte är på g med någon? 


   
SvaraCitera

tjooooo:

om du vet att han inte är upptagen och inte är på g med någon? 

Då tänker ofta vi vaginabärare att herrn har en drös av vaginabärare efter sig. Tyvärr funkar vi tjejer inte så bra, inte alls faktiskt. 


   
SvaraCitera

Det tanken har slagit mig också, och jag är väldigt attraktiv har många fina drag. Men ibland verkar det som tjejer inte ens vågar och skriva till mig, väldigt ofta ignorerar dom mig stup i ett! 🙁   


   
SvaraCitera
Laila

Jag dras ofta till smarta killar och nu menar jag smart som i "duktig på no ämnen". Dras också till killar med en elegant stil..


   
SvaraCitera

Asså man vågar inte, men skulle säga att man dras till dom om dom inte är såhär "jagärsnyggasttypen"


   
SvaraCitera

man dras ofta till partners som man bedömer  lika snygga som en själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:
Asså man vågar inte, men skulle säga att man dras till dom om dom inte är såhär "jagärsnyggasttypen"

vad baserar du på om de är "jagärsnyggasttypen" eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
man dras ofta tillarrow-10x10.png partners som man bedömer  lika snygga som en själv

så en för snygg kille attraherar bara en väldigt snygg tjej då eller?


   
SvaraCitera

tjooooo:

så en för snygg kille attraherar bara en väldigt snygg tjej då eller?

ja, sen sitter de på cafét ihop och ser väldigt snygga ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club:

ja, sen sitter de på cafét ihop ocharrow-10x10.png ser väldigt snygga ut.

haha vadå så då är den killen "ful" i de andra tjejernas ögon eller ja fattar inte, lite ologiskt om bara de snyggaste tjejerna attraheras av den "snyggaste" killen eller?


   
SvaraCitera

jag har det problemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
jag har det problemet

aj då, berätta mer 🙂


   
SvaraCitera

tjooooo: haha vadå så då är den killen "ful" i de andra tjejernas ögon eller ja fattar inte, lite ologiskt om bara de snyggaste tjejerna attraheras av den "snyggaste" killen eller?

ja titta, du kan ju själv! Rodnar

utseendet är en viktig faktor men beteende och personlighet är oftast mycket viktigare för en kille

vilket jag tycker är löjligt då personlighet är mkt viktigare än utseende även för mig som kille, så länge personens utseende attraherar mig (från kraftigt fulsnygg till att man inte tror sina ögon) så är det upp till personligheten! tror de flesta tjejer fungerar liknande (många killar också) 

utseendet kan alltså ses som ett grundkrav och var det kravet ligger varierar från person till person och är relativt subjektivt i sammanhanget, vad som brukar vara vanligt är att man hamnar med någon man upplever ha samma "värde" som en själv, om det värdet kommer ur utseende eller personlighet eller pengar kvittar

så ser du en snygg tjej med en ful och fattig kille så kan du lita på att hans kuk är 30cm

(utgick delvis från hetronorm i texten, sry)


   
SvaraCitera

och det leder in på trådens huvudfrågeställning, tjejer kan uppleva att väldigt snygga killar har ett för högt värde för dem, samma sak gäller givetvis för snygga tjejer och killar


   
SvaraCitera