Aviseringar
Rensa alla

dreadlocks


Ämnesstartare

hej, har googlat lite men inte hittat nåt.
Jag har syntetiska dreads som jag använt, vill sätta i dom igen men dom är för långa, tycker jag.
så jag undrar om jag kan klippa dom på hälften sen hålla dom över kokande vatten så dom drar ihop sig?[y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varför gör du inte riktiga?


   
SvaraCitera

Mojo_:

så jag undrar om jag kan klippa dom på hälften sen hålla dom över kokande vatten så dom drar ihop sig?[y]

iNTE FAN VET JAG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Varför gör du inte riktiga?

Ord. Micket sniggare, micket braigare osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle de dra ihop sig av ånga?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Syntetdreads är jävla cheat ju![mad] Ska man ha dreads ska man leva dreadsigt dvs hasch till frukost och en liten etta man delar med 27 haitiska illegala invandrare![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bloodheart bombaclots, syntetdreads e babylon, jag säger detta till er straight from da eart man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Varför gör du inte riktiga?

för att det sliter som fan på håret att kamma upp dom igen, har hållt på och pulat med det där förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

för att det sliter som fan på håret att kamma upp dom igen, har hållt på och pulat med det där förut.

Betydligt mycket finare med slitet hår än äckliga syntetdreads. [shake]


   
SvaraCitera

Mojo_:

för att det sliter som fan på håret att kamma upp dom igen, har hållt på och pulat med det där förut.

Inte om du tar det försiktigt och gör det på rätt sätt. Sprider du ut det över någon vecka, tar lite i taget och börjar tvätta med balsam slits det knappt alls.

Förövrigt så borde det gå att klippa synthdreads och smälta ihop dem i topparna med kokande vatten, du kan nog till och med doppa dem. Eftersom de är av plast och tja, plast smälter när det blir tillräckligt varmt.

Men annars säger jag som alla andra - skaffa riktiga, synthet är galet fult.


   
SvaraCitera

syntet är fint & praktiskt ! jag menar, tänk om man har äkta, och helt plötsligt ångrar sig efter 1 månad och istället vill ha rastaflätor. [smile]

inte för att de var de trådskaparen frågade efter... men ville bara lägga mig i lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Betydligt mycket finare med slitet hår än äckliga syntetdreads. [shake]

... okeeeej.... [rolleyes]

Mangopapaya:

inte för att de var de trådskaparen frågade efter... men ville bara lägga mig i lite.

nej men det är ju bara att skriva ffs [wink] dessutom är syntet rätt bra på det sätter om man skulle vilja ha flätor, eftersom det knappt ser ut som dreads, utan mer som flätor... bra, dåligt? ... aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Body modifications (piercing, tatuering m.m.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera