Aviseringar
Rensa alla

dreadlocks


Ämnesstartare

antrax:

Är du säker?

ja, jag har ju frågat, och ej känt något själv. har väl en speciell lukt, men inget som merparten är negativ. dessutom så luktar jag vanilj hela sommar. HELA!!!

Rödingajävel:

Individen är borgerligt hittepå.

lever i imagination land [cool]

ladysmurf:

Eller du såg inte full ut iaf när vi var på Nivå 22

NEJ JAHA DÅ
nej, det var jag ej. ofta jag tråkar ut er med dreadssnack när jag är nykter

Luna Lovegood:

Dreads är fint sistah.

oj, tacksi noomi [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Du som ska föreställa så grön borde veta vilken jävla skit majoriteten av alla schampoon innehåller.

Finns utan skit om man vill ha det.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Finns utan skit om man vill ha det.

Nämn ett schampoo helt utan skit! [smile]
Dold text: Som man inte tillverkar själv. Det enda jag då kan tänka mig är tvättnötter... men där har vi frakten.


   
SvaraCitera

Nachac:

finare utan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

visst, gör det (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

LUFFAROREDA<3 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Nämn ett schampoo helt utan skit! [smile]

Sånt här hippieschampo:

http://www.vitapost.se/bilder/artiklar/har-hud-naglar/urte_rosmarin_shampo_large...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ofta jag tråkar ut er med dreadssnack när jag är nykter

Haha du tråkar inte ut oss, du ville bara ha vår åsikt. Kommer inte ihåg vad vi kom fram till dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neeh, finare utan [crazy]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Sånt här hippieschampo:

Det där innehåller ju "försåpad kokosolja", även kallat sodium laureth sulfate vilket är mycket skadligt för naturen samt för den som använder det (i längden, om man ej är överkänslig). Så nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Det där innehåller ju "försåpad kokosolja", även kallat sodium laureth sulfate vilket är mycket skadligt för naturen samt för den som använder det (i längden, om man ej är överkänslig). Så nä.

Aha ok. Då får jag ge mig på den punkten då. Men att välja bort schampo av miljöskäl är dock väldigt naivt då individuell konsumtion inte spelar någon roll. Argumentet att det är skadligt för en själv kan jag dock förstå.


   
SvaraCitera

eller ja.. mycket skadligt var att överdriva. Men skadligt.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Aha ok. Då får jag ge mig då. Men att välja bort schampo av miljöskäl är dock väldigt naivt då individuell konsumtion inte spelar någon roll. Argumentet att det är skadligt för en själv kan jag dock förstå.

Man kan använda sig av balsammetoden istället, inte särskilt svårt.[rolleyes][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ja, jag har ju frågat, och ej känt något själv. har väl en speciell lukt, men inget som merparten är negativ. dessutom så luktar jag vanilj hela sommar. HELA!!!

Naaaajs! Hur lyckades du med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Man kan använda sig av balsammetoden istället, inte särskilt svårt.[rolleyes][zzz]

Ok, jag bryr mig inte hur man gör det. Min poäng var att det inte är svårt att vara renlig och att dreads är fånigt.


   
SvaraCitera