Aviseringar
Rensa alla

dream matte mousse ?


Ämnesstartare

Tözen:

eh,hur jävla mycjke tar du

asså den försvinner ju skitfort får lägga på mer under dagen jue o bruken e fan liten -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymous_:

asså den försvinner ju skitfort får lägga på mer under dagen jue o bruken e fan liten -.

haha du måste vara världens fjortis om du tar så mkt, dessutom är det dåligt budgetskräp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymous_:

asså den försvinner ju skitfort får lägga på mer under dagen jue o bruken e fan liten

behöver fan bara lägga på en gång på morronen fan och om d är nåt speciellt på kvällen,fy fan va du måste se ut i ansiktet,idiot.den håller länge.


   
SvaraCitera

neej den är jättebra och räcker länge 🙂 🙂 inte alls för mörka nyanser tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pixiegnom:

inte alls för mörka nyanser tycker jag

jo,jag är väldigt ljus och den ljusaste kan göra så halsen ser mycke vitare ut.så,antingen är du inte ljushyad eller så fattar du helt enkelt inte hur en foundation ska se ut på huden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suger. Om man inte vill satsa på "fjortislooken", för man ser sjukt översminkad ut :O Plus att huden ser jätte torr ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

diss.

BackstabberLady:

Plus att huden ser jätte torr ut!


   
SvaraCitera

den är bra, finns bättre, men tkr absolut inte den är dåligt :O


   
SvaraCitera

Tözen:

antingen är du inte ljushyad

asså jag är inte typ albino men jag är ljushyad (typ vanligt?) men dock kan den som andra sagt göra huden väldigt torr på sina ställen men vadå använder man den rätt till rätt hudtyp är den helt ok. Alla passar ju inte med foundation i mousseform[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pixiegnom:

men jag är ljushyad (typ vanligt?)

jag är inte albino men man ser färgskiftning om man jämför med halsen. liten dock.

Pixiegnom:

Alla passar ju inte med foundation i mousseform

inte mousseformen som gör att den torkar ut huden. [tired]


   
SvaraCitera

jag gillar den. andra kan lätt "spricka" och ge ett jävligt spacklat utseende. iofs används matte mousse-skiten en gång per månad ungefär så jag vet inte, den kanske suger egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hiss!


   
SvaraCitera

diss. är dock som någon annan sa asrolig p.g.a konsistensen[rolleyes]


   
SvaraCitera

diss , jag har hört att det går in i huden
och jag fick jätte mycke finnar av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag använder bara deras concealer, färgen Ivory (fastän det är den ljusaste är den för mörk.......) jag vet inte om jag vill hissa den men det är iallafall ingen diss för det är typ den ljusaste jag har lyckats hitta.


   
SvaraCitera