Aviseringar
Rensa alla

Dreamhack


Buddah:

Vad skall du på DH och göra med en sådan dator

Shhhhhhhh!! Säg inget! Vi mobbar han sen istället! Mycket roligare att stoppa upp diverse kablar i HP-boys på plats än att reta dem på ett forum! [badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]

Dold text: Jag har också Hp [blush]


   
SvaraCitera

Jag hade laptop på DH! [bigsmile] Fast... Jag var ju ej där för att spela, satt i en monter.


   
SvaraCitera

MNen ofta, jag hade hello kitty-dator med hellokityt-hörlurar och datastol med hello kitty. Ingen sa ett ord. Jag BYTT OM (stod helt naken) mitt inne i salen och inte en människa kollade upp från sin dator. Jag tror inte någon på d bryr sig om något annat än just sin egna dataskärm


   
SvaraCitera

aekitsune:

Jag BYTT OM (stod helt naken) mitt inne i salen och inte en människa kollade upp från sin dator.

[tard]


   
SvaraCitera

Robin skrek till och med "LOTTA ÄR NAKEN!!!" *ingen reaktion från någon*


   
SvaraCitera
Zsasz

ololizoz:

Vågar man komma till dh med en

Varför bry sig i vilket fall som helst?, Sist jag var på DH hade jag med ett hemmabygge byggt i lådan till mitt chassi som jag hade i min "normala" dator..

Har nog en bild på den på datorn, en sec...
Hittade den, här:

Image

Så, en HP dator eller en gammal chassi kartong?, Ingen sa något till mig iaf..


   
SvaraCitera

aekitsune:

*ingen reaktion från någon*

Du kanske ej är så snygg då.


   
SvaraCitera

Buddah:

Du kanske ej är så snygg då.

Sant, det är jag inte, men med tanke på vilka killar som är där så är jag nog i princip den enda tjejen dom sett irl [wink]


   
SvaraCitera

ololizoz:

Vågar man komma till dh med en HP-dator utan att bli mobbad och utpekad som uberbnooben no 1?

Vad är det för hårdvara i den? [zzz]


   
SvaraCitera

aekitsune:

Sant, det är jag inte, men med tanke på vilka killar som är där så är jag nog i princip den enda tjejen dom sett irl

Pfft. Nörden är ju nya musikern!


   
SvaraCitera

Buddah:

Pfft. Nörden är ju nya musikern!

vaaa ? xD


   
SvaraCitera

aekitsune:

vaaa ? xD

Hört en massa tjejer säga typ "nördar är söta" etc. Kanske är fulerier för att inte ses som ytliga dock!


   
SvaraCitera

Buddah:

Hört en massa tjejer säga typ "nördar är söta" etc. Kanske är fulerier för att inte ses som ytliga dock!

men man menar inte sånna äckelnördar som är feta och finniga 😛


   
SvaraCitera

aekitsune:

men man menar inte sånna äckelnördar som är feta och finniga 😛

Är väl inte bara sådana på Dreamhack för fasen? Vilken avdelning har du suttit på? ;d


   
SvaraCitera

aekitsune:

men man menar inte sånna äckelnördar som är feta och finniga 😛

[cry]


   
SvaraCitera