Aviseringar
Rensa alla

Dricka första gången


lovisa12:
Haha tack för svar! Jag vet inte riktigt, ska nog inte dricka så mycket vodka. Eller så skippar jag de.  Vill inte bli för full.  Vet inte riktigt vad jag ska dricka. Tips annars bortsätt från de jag tänkte dricka? 

Eftersom du frågar oss känns det hela mer påtvingat än efter eget initiativ. Föreslår alkoholfria drycker.


   
SvaraCitera
soviet

jag tror att det kommer räcka med att du bara dricker cider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Eftersom du frågar oss känns det hela mer påtvingat än efter eget initiativ. Föreslår alkoholfria drycker.

Verkligen inte! Jag är bara osäker och vill allmänt veta vad jag ska tänka på, då mina kompisar inte dricker så ofta heller. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet någon annan dricka som liknar Xide? Läskliknande dricka med alkohol?


   
SvaraCitera

Ja skippa kanske brännvinet, annars så ta det lugnt, sikta inte på att BLI FULL direkt utan drick dig till mys-stadiet lugnt och metodiskt.


   
SvaraCitera

När du känner att du nått din gräns så äre bara o sluta dricka ett tag .


   
SvaraCitera

lovisa12:

Verkligen inte! Jag är bara osäker och vill allmänt veta vad jag ska tänka på, då mina kompisar inte dricker så ofta heller. 🙂

Ni måste inte rika alkohol

mvh


   
SvaraCitera
myten

Lär ju räcka med cidern och alkoläsk blasket för att få en förstagångsupare lite fjortisfull


   
SvaraCitera

Första gången va man omgiven av schyssta kompisar som visste hur de gick till så dom höll koll så ja tyckte de gick bra, men första gången blir man ju full väldigt lätt o fort 


   
SvaraCitera