Aviseringar
Rensa alla

Drinking games


Ämnesstartare

En av mina favoritgrejer att göra är att köra drinking games till serier, och jag hoppas att det finns likasinnade här på den här sidan. Annars så tänkte jag frälsa er vid detta nu [blush]

SÅ här postar vi officiella UM-regler till drinking games kopplade till olika serier och program. Wööööö.

(Vi håller just nu på att jobba på reglerna till Melodifestivalen, stay tuned och tipsa gärna.)

Just ja:
Att köra en drinking game till en serie/film och dylikt innebär att man sätter upp en hög med regler och så fort det som man skrivit händer så måste man dricka. Till exempel till Melodifestivalen så har vi "så fort de sjunger titeln på låten så dricker man en klunk".
KUL!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Postkodsmiljonären på fyran nu. Varje gång svaret är B tar man en jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Postkodsmiljonären på fyran nu. Varje gång svaret är B tar man en jävel

😀 Asbra! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är så sjukt taggad på allt och alla jag tror jag sprängs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååå gu vad kul [bigsmile] Aldrig kört såna men skulle lätt vilja göra. Känns kanske lite patetiskt att göra för mig själv här hemma i lägenheten när jag kollar på Mello men... JO! SKA FAN DET! :DDDD


   
SvaraCitera

Varje tonartshöjning och tråkiga skämta på mellon ska man hinka sprit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta en shot varje gång dom filmar över publiken och spelar melodifestivalentemat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill att alla ska supa varje gång Davvelito skriver om: sport. Eller mjölk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WTF.. Nä, det ska ju inte ta tid, man vill ju bli full så snabbt som möjligt! [crazy]


   
SvaraCitera

Man kan titta på en film och varje gång en person säger ett visst ord så tar man sig en dricka. Jag tycker dock sånt är tråkigt och föredrar lekar där man rör mer på sig när man dricker, typ beerpong, kubb eller liknande.


   
SvaraCitera

Chatroulette - varje gång man ser en penis ska man dricka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under OS körde vi på en sup varje gång man ansåg sig veta bättre än kommentatorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Under OS körde vi på en sup varje gång man ansåg sig veta bättre än kommentatorn.De var en hitt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

mm det vart några jävligt blöta dagar men sen gaskade dom ju upp sig hyfsat mot slutet.


   
SvaraCitera

OF 5:

mm det vart några jävligt blöta dagar men sen gaskade dom ju upp sig hyfsat mot slutet.

drinking game i 30 dagar


   
SvaraCitera