Aviseringar
Rensa alla

Drömde nåt som hände sen


Visste du om att den här killen existerade i verkliga livet innan annars var det inte något fascineras över direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Visste du om att den här killen existerade i verkliga livet innan annars var det inte något fascineras över direkt.

Är jag otydlig eller läser inte folk tråden

NEJ jag har aldrig sett honom
ANTAGLIGEN INTE OMEDVETET HELLER FÅ HSN BOR 30-ish mil bort
Hade ingen aning om hans existens förtän kl 22 idag typ
Drömde mellan 5.30 och 9.30 natten till lördag
Ok


   
SvaraCitera

elverpigen:

NEJ jag har aldrig sett honomANTAGLIGEN INTE OMEDVETET HELLER FÅ HSN BOR 30-ish mil bortHade ingen aning om hans existens förtän kl 22 idag typDrömde mellan 5.30 och 9.30 natten till lördagOk

Du får förstå mig om jag tänker: tjurskit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du får förstå mig om jag tänker: tjurskit

Du kan va en kobajs


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inser tt jag blir jävligt bitsk mär jag är trött och not on drugs. Men sånt är bra att kunna hantera, fellow umare


   
SvaraCitera

Jag drömde en gång att jag var kissnödig och sen när jag vaknade, så var jag således kissnödig.

Inte riktigt lika häpnadsväckande kanske.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vad är det du inte förstår

Vad du menade med "Nä för jag kan ju inte ha mediala förmågor, lol" Du menade alltså att tanken på att du inte skulle ha mediala förmågor är så löjlig att det är skrattretande? [tard]

elverpigen:

Om jag sett denna människa var det senast i februari i år, antagligen ännu längre sen.

Ja okej.

elverpigen:

Ta din "fakta" och... Styrk den med källor eller nåt :))

Vill du ha källa på att man bara ser ansikten i drömmar som man redan sett i verkligheten? När man drömmer rotar ju medvetandet igenom alla arkiv osv. GÅr ju dock inte att bevisa mitt påstående pga hur fan skulle man bevisa det.

Du får helt enkelt tro vad du vill!

elverpigen:

Drömde om en zombie med tre tandrader, betyder det att jag sett en sån irl? :))

[crazy] aa för något helt påhittat är ju samma sak som en människa + att det finns något som heter datorspel och filmer m.m


   
SvaraCitera

m drömde om en kille som jag inte träffat elr pratat med på ett halvår.
på morgonen tänkte jag, hm har inte tänkt på honom på länge.
på kvällen smsade han.


   
SvaraCitera

era magiska superkrafter ni fått genom att bli vidrörda av gud/satan som kan ta er bortom världen och in i andra dimensioner där ni får nys om stora hemligheter men bara en gång i livet och då att ni ser Marcus från parallellklassen i en dröm som ett tecken på att han kommer smsa/adda er på facebook den dagen.

Magiskt


   
SvaraCitera

elverpigen:

[love][love][love][love][love][love] U + ME, IMMA YELL U 1 TAJMMM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

era magiska superkrafter ni fått genom att bli vidrörda av gud/satan som kan ta er bortom världen och in i andra dimensioner där ni får nys om stora hemligheter men bara en gång i livet och då att ni ser Marcus från parallellklassen i en dröm som ett tecken på att han kommer smsa/adda er på facebook den dagen.Magiskt

Ne, jag drev med dig. Har aldrig sett människan förut. Men du får tro vad du vill, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tim.:

U + ME, IMMA YELL U 1 TAJMMM

Eh va


   
SvaraCitera

kanske va ett deja vu? annars äre lite läskigt. men nää drömde att jag hade en bästa kompis som var en panda och vi förstod varandra jättebra och hade känt varandra sedan vi var små. o folk va hela tiden typ "men vadå man kan ju inte va kompis me en panda de är ju bara djur", men vi va kompisar ändå och han brukade sitta på mitt huvud. och det bodde vilda pandor i parken bredvid där jag bodde i drömmen så det var inget konstigt.

men sen dog han och jag vaknade och började gråta för vi va bestisar[sad]


   
SvaraCitera

tror jag har mens[sad]


   
SvaraCitera