Aviseringar
Rensa alla

drömde om makarooner i natt [shake]


Ämnesstartare

I natt drömde jag om makarooner [shake].

men det var helt underbart!

vi var ett par i drömmen, jag kommer inte ihåg hur det började. men i början av drömmen skulle jag sätta mig vid hennes säng. jag misstog henne för min kompis stefan(som har likadant hår). då hörde jag makarooner säga: "chrille chrille, här är jag". så jag satte mig vid henne o vi pratade.

i min dröm kom hon från göteborg och hon sa att hon hade varit ute o festat med min chef. han hade bjudit henne på alkohol och genom det satt sin karriär på spel. lön, hus och tjänstebil skulle han bli av med.

sedan var jag, makarooner, makarooners ex och några kompisar hemma hos mina föräldrar. det var en mysig atmosfär. mina kompisar satte på UFC (ultimate fighting). jag ville inte se och gick till makarooner o sa: "kom ska vi dra?". makaroner sa typ javisst, o satte på sig min mammas ytterkläder.

hela tiden var vi övervakade av makarooners ex. o jag bestämde mig för att inte vara för närgången, ville inte göra denna person ledsen/avis.

när vi kom ut så kommer vi ut till fotbollsplanen på mitt landställe :S:S. o marken är täckt av snö. makarooner reagerar inte som om det va något konstigt. inte jag heller (det gör man inte när man drömmer).

sen vet jag inte riktigt vad som händer. men att jag i slutet av drömmen går på tunnelbanan på en perrong som är en korsning av risse och odenplan. det är fullt med människor. jag o makarooner har gjort slut. jag sätter mig vid ett säte med mitt nintendo ds :(. kände både glädje o sorg i den stunden.


   
Citera
Ämnesstartare

Måste man starta tråd om allt?


   
SvaraCitera

wierd. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Måste man starta tråd om allt?

nej, men det blir roligare så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nej, men det blir roligare så.

Nej, det är just det inte är. Jag känner att jag överanvänder ordet care.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Nej, det är just det inte är.

jag vet att din mamma har en annan åsikt i frågan, du kanske ska gå igenom saken med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag vet att din mamma har en annan åsikt i frågan, du kanske ska gå igenom saken med henne.

Nej, jag tror faktiskt att mamma delar min åsikt i detta fallet och dessutom är hennes åsikt i detta fallet ytterst ointressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju en drömdagbok [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Nej, jag tror faktiskt att mamma delar min åsikt i detta fallet och dessutom är hennes åsikt i detta fallet ytterst ointressant.

jag tycker inte att du ska uttala dig negativt om din mamma. kom ihåg att allt du skriver på internet kommer finnas kvar på internet, och är allmän information. och jag är övertygad om att när din mamma läser det här så kommer hon att göra processen kort med din späda lilla kropp. rent sexuellt, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan klarade inte en vecka utan UM, minsann [smile]

retstickan:

jag misstog henne för min kompis stefan(som har likadant hår

lol.

vill till sist tillägga att det var tur att det bara var en dröm, hon är la typ 14. fy fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde satsa[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag misstog henne för min kompis stefan(som har likadant hår).

fy fan, har du börjat drömma om mig nu också? [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

vill till sist tillägga att det var tur att det bara var en dröm, hon är la typ 14. fy fan

ja, jävlar. ska man ändå vara så motbjudande så kan man ju lika gärna leta upp en pensionär direkt, för att gå steget ut. gamla människor, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

och jag är övertygad om att när din mamma läser det här så kommer hon att göra processen kort med din späda lilla kropp. rent sexuellt, alltså.

Jag tar den smällen då. [cute]


   
SvaraCitera