Aviseringar
Rensa alla

Drömfångare


Ämnesstartare

Har tänkt mig att göra en drömfångare - vet inte om jag tror jääättemycket på det men tycker dom är grymt fina och vill inte fara runt och leta i evigheter efter en.. [ops]
någon som vet vars man kan få tag på allt material; så som läder (dom en stor läderbit då), en metallring, hyffsat stora träpärlor och fjädrar? också en vaxad tråd? [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Panduro.
Lite pricy, men där finns allt du behöver.


   
SvaraCitera

Inte så svårt att hitta drömfångare ju, sök dig bara till en plats med kommers och white trash och du skola finna din drömfångare, vanligtvis i samma stånd som du förvärvar varg-tshirts i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Panduro.
Lite pricy, men där finns allt du behöver.

jo, det är ju alltid nåt! finns det även fjädrar där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Inte så svårt att hitta drömfångare ju

nja kanske inte, men brukar det då inte vara att man köper via internet, finns det markbutiker eller vad det heter med drömfångare?


   
SvaraCitera

dazed:

varg-tshirts

vem köper såna ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vem köper såna ens

undrar det också, haha


   
SvaraCitera
smisk

ellenkarolina:

jo, det är ju alltid nåt! finns det även fjädrar där?

Yes 🙂


   
SvaraCitera

körde dubbla ett tag... nu drömmer jag aldrig... 🙁 eller rättare sagt. kommer aldrig ihåg nåt[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt:

körde dubbla ett tag... nu drömmer jag aldrig... 🙁 eller rättare sagt. kommer aldrig ihåg nåt

synd..
kommer endast ihåg mardrömmar... om jag gör ett undantag och helt plötsligt kommer ihåg en "vanlig" dröm så har jag glömt bort den efter fem minuter, haha. kort minne suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Yes 🙂

toppentoppen!


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

nja kanske inte, men brukar det då inte vara att man köper via internet, finns det markbutiker eller vad det heter med drömfångare?

jag tror ordet du söker är kort gott: "butiker"

enhimmelskdrog:

vem köper såna ens

tror det finns en korelation mellan köparna av sådana och köparna av drömfångare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

jag tror ordet du söker är kort gott: "butiker"

smart där, haha!


   
SvaraCitera

förälskade mig i en drömfångare när jag var i berlin under höstlovet. den fick följa med mig hem <3


   
SvaraCitera

Hade en drömfångare.

Köttade sönder den och gjorde om den till ett par armband.


   
SvaraCitera