Aviseringar
Rensa alla

Drömlandet?


kan inte välja varför gör du så dåliga alternativ hela tiden man borde kunna välja annat


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha hade tänkt göra det nångång i framtiden faktiskt. är värsta dyrt och med 1050 kr från skolan kommer du inte långt men jag ska kämpa!

Ja gör det! Jag menar, får du inte ihop tillräckligt eller så har du ju i alla fall massa pengar sparade som du kan göra annat för istället [cool].


   
SvaraCitera

Girlz97:

SWEDEN (Du röstade på detta alternativ)

fast - nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

kan inte välja varför gör du så dåliga alternativ hela tiden man borde kunna välja annat

jag har skrivit att man kan välja nåt annat genom att skriva det längst ner istället


   
SvaraCitera

Girlz97:

SWEDEN (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]


   
SvaraCitera

Girlz97:

jag har skrivit att man kan välja nåt annat genom att skriva det längst ner istället

ser inte var du skrivit det och varför ens göra en poll om den blir helt felaktig?
bättre att bara fråga vilket som är drömlandet så får folk tänka själva
tips


   
SvaraCitera

Girlz97:

SWEDEN (Du röstade på detta alternativ)

Eller Norge!


   
SvaraCitera

Girlz97:

AUTRALIA (Du röstade på detta alternativ)

ska troligtvis dit i 3 v i februari nästa år. brorsan bor där nu med sin familj också. verkar väldans fint.


   
SvaraCitera

Girlz97:

SWITZERLAND (Du röstade på detta alternativ)

Var där för många år sedan. Minns det som ett paradis på alla sätt och vis. Vill tillbaks och se om jag minns rätt! Och vart tusan är Tyskland!! Det är ett drömland.


   
SvaraCitera

Kanada och Australien. Kan inte bestämma mig vilket av dom två jag gillar bäst...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Och vart tusan är Tyskland!! Det är ett drömland.

fick inte plats [cute]


   
SvaraCitera

Girlz97:

fick inte plats

Meeeeeeeeeeen [sad]


   
SvaraCitera

nubbie:

Ja gör det! Jag menar, får du inte ihop tillräckligt eller så har du ju i alla fall massa pengar sparade som du kan göra annat för istället

haha precis. finns alltid nåt man kan slösa pengar på. eller så kan man arbeta där nere lite och tjäna pengar så medan man är där. kan funka


   
SvaraCitera

Kurdistan eller? [party]


   
SvaraCitera

Image

här vill jag bo :'/ pokemon...


   
SvaraCitera