Aviseringar
Rensa alla

Drömmar drömda hemma hos Nintendo


Ämnesstartare

Gugge drömde att en elefant frågade honom om han ville suga på hans snabel

Jag drömde att min bf reggade ett konto i min rumpas namn och lade upp bilder på min rumpa

Nintendo, Ensamvargen och Gugge kollar på japansk tecknad porr (hör jätteäckliga ljud och vill dö)


   
Citera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Nintendo, Ensamvargen och Gugge kollar på japansk tecknad porr (hör jätteäckliga ljud och vill dö)

Vi spelade RapeLay juh [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ambivalent:

Jag drömde att min bf reggade ett konto i min rumpas namn och lade upp bilder på min rumpa

Låter som något jag skulle kunna göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Vi spelade RapeLay juh [sad]

Lögn

iddqd:

Låter som något jag skulle kunna göra.

Kanske är något som är typiskt för er Höörbor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha [bigsmile], ni låter som ett as skänt gäng, bor ni nära göteborg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Vi spelade RapeLay juh

Haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Hahaha , ni låter som ett as skänt gäng, bor ni nära göteborg?

Nja, Ensamvargen och Jag bor sisådär en timme utanför gbg (fast jag ska flytta till Norrland om några dagar), Gugge bor i Stockholm och Ambivalent är skåning [party][party][party][party]

JayKay:

Haha!

Det är: socialt accepterat [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

(fast jag ska flytta till Norrland om några dagar)

Men lol. Du ska flytta till Sandviken. Det är knappast norrland - ens med mina mått mätt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men lol. Du ska flytta till Sandviken. Det är knappast norrland - ens med mina mått mätt.

Det hör till Norrland, inte mitt fel [cry]. Och jag kommer från fina Bästkusten = hela Norrland är en stor enhet för mig där allt är likadant/ligger nära/hör ihop [no-no] Gävle är så långt norr ut jag någonsin varit, det är hardcore Norrland för mig [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Nja, Ensamvargen och Jag bor sisådär en timme utanför gbg (fast jag ska flytta till Norrland om några dagar), Gugge bor i Stockholm och Ambivalent är skåning

En festlig mix!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JayKay:

En festlig mix!

Allt tack vare um [cool]


   
SvaraCitera
Åtta

Inte Gugge:

Och jag kommer från fina Bästkusten = hela Norrland är en stor enhet för mig där allt är likadant/ligger nära/hör ihop

Bah! Hör Uppsala också till Norrland eller? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Bah! Hör Uppsala också till Norrland eller?

Uppsala ligger inte i Gästrikland [no-no] Det gör Sandviken [no-no]

Norrland är den nordligaste och största av Sveriges tre landsdelar och består av landskapen Gästrikland, Hälsingland, Härjedalen, Jämtland, Medelpad, Ångermanland, Västerbotten, Norrbotten (egentligen inget eget historiskt landskap), och Lappland.

Sandviken är den näst största tätorten i Gästrikland [no-no]

Sen kan du förneka det hur mycket du vill, men Sverigekartan håller med mig [no-no] Sandviken ligger då rakt inte i Uppland, så att blanda in Uppsala är bara töntigt [no-no]

Gästrikland = Norrland [no-no]


   
SvaraCitera