Aviseringar
Rensa alla

Drömmar, stör?


Ämnesstartare

Jag drömmer också alltmer detaljerat oO

Som inatt t ex:

Jag drömde att jag av någon anledning var i Rom med min familj och att av någon anledning så hade påven blivit en kvinna (dock en gammal kärring såklart). Nu var det även så att även hon hade ett starkt hat mot homosexuella, vilket gjorde homo/bi/trans-aktivisten Sasha Baron Cohen extremt bitter. Han tog saken i egna händer och bröt sig in i påvens rum, misshandlade henne och våldtog henne konsekvent i analen.

Efter det så blev Sasha Baron Cohen världens konung som jag gav en kram. Nu till det detaljerade i drömmen, vilket var att säkerhetsvakterna till honom undrade vad det var jag hade i bröstfickan, vilket var min mammas glasögon för närsynthet. När de låtit mig gå så satt jag mig ner med min familj och pratade vad som hänt. Min mamma sa att vattnet inte smakade bra och jag sa att jag skulle testa jag med. Vattnet smakade klorifierat, kolsyrat och inte särskilt gott.

När man drömmer så brukar väl smaksinnet inte finnas med? Här kunde jag känna den vattniga konsistensen, kolsyran och smaken oO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ja, det här gör mig mycket tröttare också. Tror jag sov 12 timmar totalt, men jag var ändå inte utvilad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag drömde om att jag begick självmord från en byggnad flera nätter irad, så jag har sj varit i samma situaton.
men försök att bli så trött som möjligt innan du lägger dig så att du sover djupt:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Kanske försöka prata med någon och klura ut drömmarna

lilasmet:

Där har du ju svaren till dina drömmar,

jag vet varför jag drömmer massa,min fråga va mer hur mycke d stör kroppen och om man kan göra nåt åt d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag vet varför jag drömmer massa,min fråga va mer hur mycke d stör kroppen och om man kan göra nåt åt d.

det ligger ju undermedvetet som du förstått, det påverkar ju både din psykiska och fysiska hälsa när du inte kan sova ordentligt samt gör dig orolig verkar det som.

Vet inte vad du kan göra åt det, lösa problemen som skapar drömmarna, kanske tala ut med någon om dem, försöka ändra dina sömnvanor etc.. men samtidigt, det finns ju ingen 100%medicin mot det. du får prova[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Vet inte vad du kan göra åt det, lösa problemen som skapar drömmarna, kanske tala ut med någon om dem

jag har försökt lösa "the main problem" som fick allt att gå över gränsen,har försökt länge med d,bara dom senaste veckorna som d gått rakt utför för d aldrig går att lösa verkar d som.

lilasmet:

det finns ju ingen 100%medicin mot det. du får prova

vet inte om sömntabletter funkar,är ju lugnande och ångestdämpande,men d lär nog inte hjälpa mot konstanta drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns _alltid vad jag drömt om. Det låter bra[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag har försökt lösa "the main problem" som fick allt att gå över gränsen,har försökt länge med d,bara dom senaste veckorna som d gått rakt utför för d aldrig går att lösa verkar d som.

jag hoppas för all del att det kan lösas sig lite, du har det nog jobbigt nog utan drömmarna..

Tözen:

vet inte om sömntabletter funkar,är ju lugnande och ångestdämpande,men d lär nog inte hjälpa mot konstanta drömmar.

vissa typer utav sömntabletter/ångestdämpande gör att drömmarna förvärras, så läs först innan om biverkningarna..


   
SvaraCitera
Jeay_L

Tözen:

jag vet varför jag drömmer massa,min fråga va mer hur mycke d stör kroppen och om man kan göra nåt åt d.

Nog stör det kroppen, man blir ju oroligare i sömnen, vaknade igår och grät, hade säkert kunnat sova i nån timme till men kunde inte få samma ro igen..

Har läskigt sjuka drömmar ibland, inget ovanligt att jag rört mig så mkt i sömnen att madrassen knappt är kvar i sängen längre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

vissa typer utav sömntabletter/ångestdämpande gör att drömmarna förvärras, så läs först innan om biverkningarna..

mjo,eftersom dom inte är utskrivna till mig ens så är d smart att läsa vad d är för nåt.

Budolicious:

Jag minns _alltid vad jag drömt om. Det låter bra

va ere merey[sad]kolapung1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

brukar drömma mycke om en person och den är elak mot mig i drömmarna alltid,inatt va den ganska snäll faktiskt och jag kommer ihåg varför jag tyckte om den från början.[sad]men pallar itne drömma om personen,räcker med att man mår dåligt av d när man är vaken.

Det låter som att det skulle vara en bra ide om du rädde ut allt med den där personen ifråga. Och sen försöka börja om på nytt

Tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det låter som att det skulle vara en bra ide om du rädde ut allt med den där personen ifråga. Och sen försöka börja om på nytt

har försökt i månader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

har försökt i månader

Aha ja då är det ju jävligt svårt alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Han tog saken i egna händer och bröt sig in i påvens rum, misshandlade henne och våldtog henne konsekvent i analen.

Efter det så blev Sasha Baron Cohen världens konung som jag gav en kram.

Hur kan det här vara ett problem att drömma om? Hahaha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Hur kan det här vara ett problem att drömma om? Hahaha! [bigsmile]

Jag är orolig för mitt psyke och jag är fortfarande trött när jag vaknar?[sad]


   
SvaraCitera