Aviseringar
Rensa alla

drömmer man mer om man har feber/är sjuk?


Ämnesstartare

Jag fick feber igår och jag drömmer typ 3ggr per dag... Men jag tror det är för att man vaknar upp ganska många gånger och sover igen. Min temperatur igår var nog 39/40 jag brann nästan upp och jag svettas som om jag skulle dö... Anyway är det verkligen sant??? Tardig


   
Citera
Ämnesetiketter

8.5h feberdrömmar i vaket tillstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
8.5h feberdrömmar i vaket tillstånd

Wow när jag sov så hade jag mest random drömmar lol.


   
SvaraCitera

ibland
vid hög feber har jag haft rätt skumma halvsovande vakendrömmar, sebast något om hur skönt det var att bli knivhuggen i njurarna (?)


   
SvaraCitera

vet inte

men när jag har feber, vilket är jävligt sällan numera, var tionde år kanske. så drömmer jag alltid samma dröm.. En mardröm, vaknar alltid med panik men förstår inte varför pga inget i den drömmen är läskigt, är typ psyket som gör den läskig :s vetifan men skumt äre


   
SvaraCitera

den drömmen involverar iaf kugghjul som snurrar, ett rullband och högt gräs som krymper och får klarare texturer. :s :s :s 


   
SvaraCitera

Tror det är för att man sover dåligt också. 


   
SvaraCitera

Undrar när jag hade hög feber senast. Måste ha varit ca 7 år sen? Minns att jag drömde konstiga mönster som var asläskiga av nån orsak


   
SvaraCitera

S3ON:
den drömmen involverar iaf kugghjul som snurrar, ett rullband och högt gräs som krymper och får klarare texturer. :s :s :s 

Haha låter bekant... dock brukade mina drömmar vara i svartvitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
den drömmen involverar iaf kugghjul som snurrar, ett rullband och högt gräs som krymper och får klarare texturer. :s :s :s 

Oj :/


   
SvaraCitera

chrispiss:

Oj :/

känner du också igen dig??? är uppenbarligen inte heeeelt ensam om d iaf! såvida inte burg trollar dårå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

känner du också igen dig??? är uppenbarligen inte heeeelt ensam om d iaf! såvida inte burg trollar dårå

ja ganska! Mina brukar vara mer random än läskiga xD


   
SvaraCitera

chrispiss:

ja ganska! Mina brukar vara mer random än läskiga xD

mjo. är febern som gör dt läskigt i mitt fall trorja :/ 


   
SvaraCitera
disney

Jag har hört att man alltid drömmer, hjärnan lägger ju aldrig bara av liksom. Men om du är sjuk så sover du kanske oroligare och inte lika djupt och du kommer därför ihåg drömmarna när du vaknar.


   
SvaraCitera
Quirdo

Jag har också drömt jättemycket mer när jag haft feber. Framförallt blir drömmarna mer intensiva och ibland kan man vakna och vara helt färdig. Vet inte vad det beror på dessvärre.


   
SvaraCitera