Aviseringar
Rensa alla

Drömmer om en man


Ämnesstartare

Knarko:

så jag klarar mig bra utan det.

bra slutsats. Jag har kommit fram till att det kan ha en del sociala fördelar att dricka eftersom man hamnar i samma sinnesstämning som de övriga i gruppen.. kan vara bra om man vill lära känna nya människor. Men samtidigt är jag inte överförtjust i den effekten som alkohol har på mig faktiskt. Jag föredrar sömnbrist, då blir jag fnissig och speedad och vågar mer. När jag dricker blir jag bara seg, lullig och snurrig på ett mysigt sätt. Trodde man skulle bli rolig och högljudd men tydligen funkar det inte så på min personlighet...


   
SvaraCitera

The May Queen:

Jag har kommit fram till att det kan ha en del sociala fördelar att dricka eftersom man hamnar i samma sinnesstämning som de övriga i gruppen

Jag har klarat mig ganska så bra fats jag varit nykter bland onyktra så stämmer ej helt [cute] (blir oftast vad man gör det till faktiskt).

The May Queen:

När jag dricker blir jag bara seg, lullig och snurrig på ett mysigt sätt.

Vad jag läst och fått höra/veta så kan det bli att man är uppåt och pigg en stund i början för att det sedan blir att man är seg och inte orkar något. Men det påverkar folk olika såklart, för en kompis till mig blev bara seg och tråkig på direkten när han fått i sig lite alkohol.

Denna diskussionen börjar bli mer och mer OT så skriv PM/GB om du skulle råka vilja snacka vidare om det ;P
Annars måste jag varna mig själv för att jag ej är regellydig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Jag har klarat mig ganska så bra fats jag varit nykter bland onyktra så stämmer ej helt (blir oftast vad man gör det till faktiskt).

sant! [no-no] brukar alternera mellan att vissa gånger ta några öl och att vara helt nykter. Båda funkar fint. Men vissa blir provocerade (under cover, de säger det inte rakt ut) av att man inte behöver dricka, medan de är fulla. Då hamnar de i underläge.

Knarko:

för en kompis till mig blev bara seg och tråkig på direkten när han fått i sig lite alkohol.

Låter lite som jag.. [cute]

Okej... ON TRACK!
Tillbaka till samtalsämnet. Hur hittar man den underbara, sagolika, fantastiska kärleken? [confused]


   
SvaraCitera

wait and see. Kärleken kommer aldrig när man letar efter den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

wait and see. Kärleken kommer aldrig när man letar efter den.

Jo, fast hela livet har jag väntat, och jag har inte sett ett skit... [sad] Jag menar, hur gör folk? Jag letar liksom inte, men NÅN gång tycker jag att det borde vara min tur. [tard]


   
SvaraCitera

The May Queen:

men NÅN gång tycker jag att det borde vara min tur. [tard]

den som väntar på något gott....

tro mig, du är inte den enda som sitter och väntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tro mig, du är inte den enda som sitter och väntar.

det är nog jävligt sant faktiskt. Önskar att Mr Destiny kunde skrida till verket någon gång [cute]


   
SvaraCitera

Fan ska man till kärlek till när det finns bränvin?


   
SvaraCitera

The May Queen:

Önskar att Mr Destiny kunde skrida till verket någon gång [cute]

Han sitter säkert också och väntar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

doog:

Fan ska man till kärlek till när det finns bränvin?

ja du. När levern har gett upp kanske kärleken är en välkommen gäst. Poetiskt huh? [wink]

Fejlarn:

Han sitter säkert också och väntar

Nu syftade jag iofs på The Man in the Sky..[wink] men apropå Mr Right så har du nog jävligt rätt i att han sitter nånstans och är frustrerad precis som jag [sad] vill skicka ut ett mentalt meddelande till honom. *pling pling, kan Mr Right komma till kassan tack?*


   
SvaraCitera

Love is just a miserable lie [no-no]


   
SvaraCitera

The May Queen:

När levern har gett upp kanske kärleken är en välkommen gäst. Poetiskt huh?

Väldigt! Amori morte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

Love is just a miserable lie

is dat rilly true? [cry]


   
SvaraCitera

The May Queen:

Det finns väl inte på riktigt???

Det är din hjärna som hittar på mest.

The May Queen:

tyvärr ledde det inte till någonting eftersom jag hade oturen att vara kär i en som INTE räddade mig från mitt torn, kidnappade mig på en vit häst och gjorde mig till sin. Han var ganska.. lame.

Men ta dig i kragen och rädda honom istället då.
Är du svag och vän eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

Men ta dig i kragen och rädda honom istället då.
Är du svag och vän eller?

Haha! Ja jag är den väna jungfrun. Jag vet inte hur jag ska rädda honom [surprised]
Tips? [cute]


   
SvaraCitera