Aviseringar
Rensa alla

Drömpartnern?


Därför.
Image


   
SvaraCitera

gamer gurl[blush]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Hon finns inte för mig, jag finns inte för henne och att vi båda finns för varann är totalt omöjligt [rolleyes]

Inget är omöjligt min vän, det finns någon för alla fast frågan är hurpass lång tid det tar innan du finner henne...
Fast att ha som önskan att ens tjej ska vara osocial och att du själv är det rimmar illa med att nånsin träffas


   
SvaraCitera

Pappbox:

Fast att ha som önskan att ens tjej ska vara osocial och att du själv är det rimmar illa med att nånsin träffas

Ja, det är just det... men samtidigt så är det bara osociala tjejer som inte får nåt annat som kan tänka sig vara intresserade. Sociala tjejer har väl redan haft 12 killar och då har ju jag lika mycket att komma med som en tegelsten.


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Sociala tjejer har väl redan haft 12 killar och då har ju jag lika mycket att komma med som en tegelsten.

Det är sant, men jag måste bara fråga...hur ska du finna denna osociala tjej?


   
SvaraCitera

Pappbox:

Det är sant, men jag måste bara fråga...hur ska du finna denna osociala tjej?

Vet inte om jag vågar räkna med att nånsin göra det [confused] Internet eller nåt [rolleyes]


   
SvaraCitera

saturn:

Drömpartnern är lång, filmälskande, rolig och lugn. Och har skägg.

[blush] och bor i en liten stad :3


   
SvaraCitera

är relativt lång, gärna mörkhårig, har bra humor, smart, charmig, uppskattar smarta tjejer, bor i samma stad som mig, förstår ironi, har hyffsad musiksmak, kan spela gitarr. [smile]

och såklart, tycker om och bryr sig om mig.


   
SvaraCitera

suffs:

Vem? Hur? Varför?

Har en drömpartner [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lugn och neutral landsbyggskvinna som är go, mysig och rolig, och som inte bryr sig om småsaker. De flesta landsbyggdare så att säga 🙂


   
SvaraCitera

Plyvert:

och bor i en liten stad :3

saturn:

och vill inte bo i en storstad heller.

[ops]


   
SvaraCitera

suffs:

Vem? Hur? Varför?

Hon ska vara som mig då blir det ju en själsfrände (?)[blush]


   
SvaraCitera

Hon ska vara söt och snäll och våga vara sig själv, iallafall med mig. Hon ska acceptera den jag är. Vi ska kunna umgås tillsammans och så ska vi kunna dela varandras sorg och glädje. [bigsmile]

Lekerkung:

Hon ska vara som mig då blir det ju en själsfrände (?)

Annars kan hon komplettera dina nackdelar och du kan komplettera hennes.


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Vet inte om jag vågar räkna med att nånsin göra det [confused] Internet eller nåt [rolleyes]

Lycka till antar jag 🙂


   
SvaraCitera

Pappbox:

Lycka till antar jag 🙂

Tack [confused][cute]


   
SvaraCitera