Aviseringar
Rensa alla

Drömtjej, men med vissa bakslag?


Ämnesstartare

Börjat chatta med en tjej på snapchat, Förjävla trevlig och gullig tjej, vi har massa gemensamt osv. (Tänker inte tråka ut er med hela jävla historien).
Iaf så börjar hon erkänna saker som kanske inte är så trevliga. Först var det typ att hon snattat men vafan det är ju normalt. Sedan kom det ju fram att hon åkt i rättegång 3 ggr för mordhot och misshandel av/mot sitt ex som var otrogen. Visst, lite aggressivt men det är la sexigt med en tuff tjej? Detta hände tydligen när hon var 14 (Vilket startar ett annat ämne, VAFAN, är man inte straffmyndig när man fyllt 15?? Det är ju föräldrarna som åker på det då ju? (När man är under 15) Hon fick böter, samhällstjänst och sist anstalt 2 veckor. Skulle vara kul om någon kunde förklara detta för mig. (Hon är 15 nu BTW, fyller 16 den 27 Juli)) Åter till orginal ämnet. Hon har tydligen provat gräs (Inte tyckt om det så det var bara en engångshändelse) och tydligen är hon "feströkare".. *pust* Complete trainwreck? Vad har ni för tankar?    (Glömde lägga till, hon förlorade oskulden vid 12 års ålder :P)


   
Citera

Mh, beträd på egen risk.


   
SvaraCitera
time
 time

Tänkte reda ut det här lite punkt för punkt:

1. Ja, de flesta har snattat. 
2. Nej, hon kan inte ha blivit dömd i domstol om hon var under 15. Det hamnar hos socialmyndigheten, inte i rättegång. Hon ljuger antingen om rättegångarna eller om sin ålder. 
3. Att pröva gräs är kanske inte hela världen men det kan ibland innebära att man tyvärr (så länge cannabis är illegalt) kanske umgås i fel sorts kretsar. Speciellt om man är 14-15.
4. När hon förlorade oskulden har varken vi eller du med att göra, vissa är tidiga med sexdebuten, andra är sena, det är inte något hon bör eller ska lastas för.


   
SvaraCitera

time: Att pröva gräs är kanske inte hela världen men det kan ibland innebära att man tyvärr (så länge cannabis är illegalt) kanske umgås i fel sorts kretsar.

x) enda kretsen jag umgåtts i som knarkar dödsknark är universitetsstudenter och jag antar det är likadant för dig? Rodnar 


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:

x) enda kretsen jag umgåtts i som knarkar dödsknark är universitetsstudenter och jag antar det är likadant för dig? Rodnar 

Ja men nu är vi vuxna så det är en annan grej. När man var 14-15 och folk började pyssla med knark av diverse slag så var det tyvärr inte ovanligt att de som kunde supplaja cannabis även kunde tillhandahålla tyngre droger. Och ofta gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Tänkte reda ut det här lite punkt för punkt:

1. Ja, de flesta har snattat. 
2. Nej, hon kan inte ha blivit dömd i domstol om hon var under 15. Det hamnar hos socialmyndigheten, inte i rättegång. Hon ljuger antingen om rättegångarna eller om sin ålder. 
3. Att pröva gräs är kanske inte hela världen men det kan ibland innebära att man tyvärr (så länge cannabis är illegalt) kanske umgås i fel sorts kretsar. Speciellt om man är 14-15.
4. När hon förlorade oskulden har varken vi eller du med att göra, vissa är tidiga med sexdebuten, andra är sena, det är inte något hon bör eller ska lastas för.

Punkt 2. Ska investigata lite 😉
Punkt 3. Glömde nämna det, jag tror hon gjort det. Vill gärna "rädda" henne om du fattar vad jag menar haha
Punkt 4. Håller med, just saying. Än en gång, förmodligen p.g.a dåliga kretsar.


   
SvaraCitera
time
 time

Majskolven69: Punkt 3. Glömde nämna det, jag tror hon gjort det. Vill gärna "rädda" henne om du fattar vad jag menar haha

Dålig idé. Jättedålig idé. 

Majskolven69: Än en gång, förmodligen p.g.a dåliga kretsar.

Nej. Kanske om hennes debut inte var frivillig, och då är det bara värre om du går och pratar om det på nätet. Men om den var frivillig och hon gjorde det för att hon ville ha sex har det ingenting med hennes sociala kretsar att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för visat intresse haha
Kompisar skrattar bara och säger " Aa de ä nice " men asså de är aldrig till nån hjälp.. Så går det antar jag när man går i klass med ett gäng hönshjärnor 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Dålig idé. Jättedålig idé. 

Nej. Kanske om hennes debut inte var frivillig, och då är det bara värre om du går och pratar om det på nätet. Men om den var frivillig och hon gjorde det för att hon ville ha sex har det ingenting med hennes sociala kretsar att göra.

Nä men jag menade typ grupptryck eller liknande? Verkar vara en jävla skitskola för tydligen röker varenda jävel där.. (Inte bästa grundskolan? haha)

edit: Glömde (Än en gång) tillägga att jag menade (Fan vad jag är kass på att mena saker xP) rädda som i asså.. Hur fan ska jag säga ? Prata henne ur sådana dåliga kretsar..? Rätta mig om jag har fel, men jag är rätt säker på att jag är rätt så efterbliven ATM


   
SvaraCitera

Det här kan ju inte gå fel någonstans. Kör på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:
Det här kan ju inte gå fel någonstans. Kör på!

Som sagt, efterbliven ATM men jag tror du var sarkastisk. Isånafall; Haha YEP 😀


   
SvaraCitera

Majskolven69: Visst, lite aggressivt men det är la sexigt med en tuff tjej?

absolut.


   
SvaraCitera
Kudhos

Majskolven69: Vill gärna "rädda" henne om du fattar vad jag menar haha

Va i helvete. Du låter nästan som ett Always Sunny in Philadelphia avsnitt. 


   
SvaraCitera

ju fler problem desto bättre tjej. Du måste ju hjälpa henne och utan problem så behöver hon dig ej. Jättefint.


   
SvaraCitera