Aviseringar
Rensa alla

Drömtolkning


KajsaAnka:

Haha aa det verkar ju så ) Du kan ju regissera din egen fantasy baserad på dina drömmar. Då har du väl aldrig tråkigt när du sover med så mycket action, kul att du minns allting så detaljerad också.

Haha yeah, jag älskar att sova [bigsmile]
Jag har en massa drömmar som jag kommer ihåg halvt, jag tänker alltid jag ska göra en drömdagbok... men det känns ganska onödigt.


   
SvaraCitera

Jag har drömt saker som har hänt på riktigt någon dag senare. Aldrig några stora grejer visserligen, men ändå.

Ett exempel jag kommer på är en gång när vi skulle ha en teater i skolan, och det började med att vi skulle sitta på scenen bakom ridån. Av någon konstig anledning stack jag ut handen under ridån, och då var det någon som slog mig på fingrarna. Jag svarade genom att göra "ajja bajja grejjen" med pekfingret(vad fan heter det egentligen?), och då började någon skratta jättehögt och gällt på andra sidan.

Precis samma sak hände alltså på riktigt dagen efter, och det verkar kanske inte så jättehäftigt med tanke på att det skulle kunna hända ändå. Men det där väldigt speciella skrattet fanns med både i drömmen och i verkligheten.


   
SvaraCitera

Jag drömmer bara samma dröm om och om igen - jag håller hans huvud under vattnet tills den sista bubblan spricker vid ytan. Vad betyder den, tro?


   
SvaraCitera

Jag tror bara just nu, men det kan vara så att du har fått en vacker egenskap... slå upp det på google![y]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jag har drömt saker som har hänt på riktigt

du borde utveckla din gåva så nyx vet vad som du kan åstadkomma.[smile]


   
SvaraCitera

Musicfan12:

du borde utveckla din gåva

Sure. Hur? [rolleyes]

Musicfan12:

nyx

nyx? [shake]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

tja.


   
SvaraCitera

Run Riot:

nyx?

[blush] en gudinna som jag tjänar och tillhör[love]

Run Riot:

Sure. Hur?

Jag vet inte, fråga dig själv[y]


   
SvaraCitera

Musicfan12:

[blush] en gudinna som jag tjänar och tillhör[love]

Aha [blush]

Musicfan12:

Jag vet inte, fråga dig själv[y]

Deep shit. [ops]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Deep shit.

[bigcheers] meditation my friend, meditation....[bigcheers]
or illusion[confused]


   
SvaraCitera

sarkofag:

tja.

hej? [confused]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Kul att drömma lite freakish grejer. En gång drömde jag att jag hamnade i nån slags dödsdimension med två röda månar där dödsguden var en gigantisk (typ 20 meter hög) ruttnande bebis.
Inte Dödsguden här från UM, då skulle det varit dårhuset direkt

Hahaha 😀


   
SvaraCitera

Mårran:

Hahaha 😀

Tackar, tackar. Jag är här hela veckan.

En dröm jag inte hade för så länge sen var att jag var på nån slags gruvplanet (science fiction, yesss) hos ett folk som typ bara bärgade en massa gammal teknologi, de kunde inte producera det själv.
I en gruva så hade det hänt en olycka och en massa gruvarbetare var fast och höll på att kvävas ihjäl då det var nån elak jävel som pumpade ut luften i gruvan eller nåt sånt och jag var tvungen att stoppa henne och rädda arbetarna och på nån vänster så gjorde jag det.
Det var lite roliga smågrejer under den drömmen, som t.ex. att jag fick reda på att det här folket kremerade sina döda, plus att jag träffade en trevlig tjej som det var meningen att jag skulle träffa senare på festen där de skulle fira mig som en hjälte. Självklart vaknade jag upp kort efter att jag räddade gruvarbetarna.
Mitt undermedvetna älskar att fucka med mig typ [crazy]


   
SvaraCitera

En gång drömde jag att jag var kk med Joseph Fritzel [sad]


   
SvaraCitera

tror att det kan betyda ngt ibland, kanske inte för alla dock
tror också att det är ngt undermedvetet ibland, att typ hjärnan antar att ngt kmr hända (ngt som uppenbarligen kommer att hända genom logik) och då drömmer man om det & då kanske det inträffar.

Oh, jag känner mig smart[cute]


   
SvaraCitera