Aviseringar
Rensa alla

drömtydare? usch..


Ämnesstartare

Någon här som är bra på att tyda drömmar? När jag vilade idag hann jag drömma att jag och min kompis bror satt och kollade på någon reklamfilm för flingor, och han börjar stöna precis som om han hade sex ....... WHAT?! det mejkar ingen sense - mådde till och med dåligt när jag vaknade 🙁

vad har ni drömt för sjuka saker? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Dem senaste dagarna har jag drömt oerhört bisarra saker som jag kanske beskriver bättre någon annan gång, någon annanstans.

Men drömde att jag blev våldtagen av en katt en gång, det var lite off


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kamrat, vän: Vänner är bilder av solidariskt tänkande och själsliga band snarare än familjeband. De står på olika sätt för skilda aspekter av psyket. Fundera på vilken egenskap hos vännen i drömmen som framträder allra tydligast och efter vilken betydelse den kan ha.

och det stod för mycket om sex för att ens orka kopiera texten.

[blush]


   
SvaraCitera

Enligt min mor som är flummig och håller på mycket med sådant symboliserar oftast andra människor delar av en själv istället för människan den föreställer. Om du i din dröm ser en vän som i drömmen och kanske annars också är väldigt osäker - så ska detta då symbolisera ditt osäkra jag.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Men drömde att jag blev våldtagen av en katt en gång, det var lite off

Att bli våldtagen i en dröm kan ha att göra med att man på något sätt känner sig kränkt, utnyttjad eller att man i ett visst sammanhang blivit tvingad till något mot ens vilja.

Eftersom katten nu mera är ett keldjur fungerar den, liksom andra husdjur, som en symbol som förtydligar och beskriver känslor.
/.../ Den är vidare en sexuell symbol och är kopplad till det kvinnliga.

MVH Drömmar A-Ö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde att jag skulle bada badkar
och fyllde upp vatten och skum och la i fina blommor i[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

busan13:

drömde att jag skulle bada badkar

Ruggigt!

Har funderat mer och mer på drömmen, och är nästan helt säker på varför jag drömde den. Nästan i alla fall. Har tänkt på om killen haft sex eller inte massvis med gånger. Tror den där drömmen försökte tala om för mig hur sjukt det är och att jag borde sluta 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha ja kanske det, läbbiga tankar ger läbbiga drömmar[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde igår att jag tog sexuellt på min kompis och låtsades gilla det. Kändes inte så trevligt när jag vaknade.
Nä usch, vill fortfarande inte gå nära kompisen.


   
SvaraCitera

Sova på dagen [love]
Brukar bli bättre drömmar då


   
SvaraCitera