Aviseringar
Rensa alla

drömtydning (ja jag tyder drömmar!!)


Ämnesstartare

i den här tråden skriver ni era drömmar som ni vill att jag ska tyda

e rätt bra på det faktiskt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fan nu vill jag drömma något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde om ett jättestort vitt rum, flera hundra meter i alla dimensioner, sen två rum till, i ett träd och det fjärde rummet existerade inte


   
SvaraCitera

Jag är gift sedan X-antal år sedan tillbaka med en underbar man. Vi har tillsammans en underbar familj och ett bra liv. Jag älskar min man och vill verkligen inte leva utan honom. Vi har roligt tillsammans och jag känner mig väldigt lycklig och trygg i vårt förhållande.

Trots det, så har jag under det senaste halvåret drömt konstiga drömmer tycker jag. Jag drömmer nästan varje natt om någon av mina ex eller om någon helt ny (okänd) man som kommer in i mitt liv. Ibland existerar inte maken i drömmarna och ibland är jag otrogen. När jag vaknar sedan, så känner jag stor skam och skuld.

Hur ska jag tolka det här?, drömmarna. Ska jag bara ignorera och strunta i dom? Betyder det inget alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHHA okej andra gången jag skriver det idag men whateva:

jag är på skidsemester med min familj och en kille i min klass och hans familj (fullkomligt AVSKYR FASCISTjävern) och vi sitter och äter frukost typ, sen ser jag mina föräldrar SNUSKA på en datorskärm [cry][cry][cry][cry][cry] och de slutar inte fastän jag säger att en webbcamera är igång[cry][cry][cry]

alright "drömtydaren" bring it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag befinner mig i någon sorts maskin, det är fullt av kugghjul överallt som snurrar, på ett rullband längre bort kommer det en massa muttrar, skruvar och annat dylikt i olika färger.. En man ropar tillslut högt: "HEEY, VAD FAN GÖR DU HÄR?" Då brukar jag vakna..

Så, vad betyder den?


   
SvaraCitera
mynona

Jag var i tamburen hos mormor och såg ut genom dess fönster på en stor procession ur Game of Thrones: Daneadris Targarean tågade fram i spetsen för en hord med hästar, som nästan bara bestod av huvuden, och höll ett tal där hon lyfte upp sin son och höll ett tal, och folkmassorna ropade khaleisi ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

HAHHA okej andra gången jag skriver det idag men whateva:

jag är på skidsemester med min familj och en kille i min klass och hans familj (fullkomligt AVSKYR FASCISTjävern) och vi sitter och äter frukost typ, sen ser jag mina föräldrar SNUSKA på en datorskärm och de slutar inte fastän jag säger att en webbcamera är igång

alright "drömtydaren" bring it

seriöst, tyda den. jag kan ej se på pärona nå mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luther Blissett:

Drömde om ett jättestort vitt rum, flera hundra meter i alla dimensioner, sen två rum till, i ett träd och det fjärde rummet existerade inte

vitt i drömmar = olycka
väggar rum tyder på hur medveten man e om sig sj, du kanske är osäker, därför är rummen större än normalt. du e frustrerad och vill bryta dig ur dina rutiner men hittar inte 1 väg ut/ ett sätt att göra det på?
=)

Zhukuang:

drömmarna. Ska jag bara ignorera och strunta i dom? Betyder det inget alls?

vågar du inte fantasiera om andra i vardagar kanske? d kanske är ett sätt för dina fantasier att bryta loss. drömmen e helt ofarlig och du borde ej bli rädd =) lite fantasier o förbjudna tankar ba.

om du hade drömt att han var otrogen mot dig, äre något annat.

äggligt:

alright "drömtydaren" bring it

bliru stressad när dina föräldrar har din dator? lr e inärheten av din dator? slappna av!! ingen kommer på din porrkollektion [badgrin] hihi

mynona:

Jag var i tamburen hos mormor och såg ut genom dess fönster på en stor procession ur Game of Thrones: Daneadris Targarean tågade fram i spetsen för en hord med hästar, som nästan bara bestod av huvuden, och höll ett tal där hon lyfte upp sin son och höll ett tal, och folkmassorna ropade khaleisi ...

tkr du borde fokusera mer på att göra dn mormor sällskap när du e med henne än att sitta och fundera på meninglösa saker t.ex serier


   
SvaraCitera
mynona

Dröm 1:

det hade hänt någon stort, jag var en tomte - eller så iakttog jag en tomte - som flydde genom en gård vid en sjö under vintern och aldrig kunde nå ned till marken, utan trasslade in sig i en mängd anordningar upphängda över gårdsplanet och stranden och uppe i takent, och i varje anordning fanns det olika slags djur eller insekter; vid ett tillfälle inne i huset tror jag steg jag på ett plank på vars undersida det satt fast ett helt fång fåglar, som lyfte med ett dån då det föll ned, inne i stugan såg jag en spindel som grälade över att jag hade rivit ned anordningen där... det fanns också ett vitt djur där någonstans

Dröm 2:

Jag var i ett litet slott i Drottningholms slottspark, ett som egentligen inte var öppet för allmänheten utan fungerade som privatbostad, men vi fick en privattur och sov sedan över där bland 1700-talsväggmålningarna... jag sov ensam i ett rum och tjuvläste böckerna, vilket var förbjudet, och jag var rädd för att de sedan skulle kunna se att jag hade gjort det och planerade för hur jag kunde lägga tillbaka dem i ett annat rum på morgonen utan upptäckt...där fanns ett utvikningsbart dockskåp av papper, och jag blev chockad då jag såg att det föreställde mitt rum, med blå gardiner och allt ... det fanns också en annan separat dröm där vi ei en lägenhet var invigd i någo slags översiktplan för jordens framtid eller liknande, från lägenhetens öppna vägg kund eman se ned över i översiktsbild av världen ...

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

bliru stressad när dina föräldrar har din dator? lr e inärheten av din dator? slappna av!! ingen kommer på din porrkollektion hihi

drömtydarkurs på samhällsprogrammet åk1 eller

skulle tro det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

nd

återkommer til ldig sen mynona

äggligt:

drömtydarkur

stick om du e nt e nöjd då perv... e fan expert på det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

återkommer til ldig sen mynonastick om du e nt e nöjd då perv... e fan expert på det här

idioooOOoooOot[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

vitt i drömmar = olycka
väggar rum tyder på hur medveten man e om sig sj, du kanske är osäker, därför är rummen större än normalt. du e frustrerad och vill bryta dig ur dina rutiner men hittar inte 1 väg ut/ ett sätt att göra det på?

mm låter ganska rätt

brukade drömma att jag gick på fel tåg och hoppade av i farten, numera när jag drömmer så stannar jag och hamnar på en otrevlig plats där jag inte kan ta mig ifrån.

behöver nog ingen drömtydare för att förstå symboliken i det, ungefär samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min dröm att ha en stor pizza som är jättegod och äta den. det är ananas o kebabsås o skinka på. vad betyder min dröm?


   
SvaraCitera