Aviseringar
Rensa alla

Drog man blir aggressiv, våldsam & "oövervinnlig" av.


Ämnesstartare

Hej, jag håller på och skriver en bok och skulle vilja komma i kontakt med någon som gått, missbrukat eller fortfarande missbrukar eller går på en drog man blir aggressiv, våldsam & känner sig "oövervinnlig" av.

Om jag inte hittar någon person som gått på/missbrukat så söker jag någon person som vet vilken vanlig drog man just får de känslorna av.

Tack på förhand


   
Citera

elisejansson:

blir aggressiv, våldsam & känner sig "oövervinnlig" av.

Alkohol är din vän.


   
SvaraCitera

alkohol eller alkohol och bensodiazepiner


   
SvaraCitera
Lounge

Schism:

Alkohol är din vän.

hahahahahhaha

alltså jag blir fan aldrig aggressiv, våldsam på den.. möjligtvis oövervinnlig

men tycker det låter som anabola + alkohol snarare


   
SvaraCitera

Lounge:

jag blir fan aldrig aggressiv

Men det finns de som blir det, ganska många dessutom.


   
SvaraCitera
Lounge

KnightInShiny:

Men det finns de som blir det, ganska många dessutom.

o vilken tur att du berätta d för mig


   
SvaraCitera

Lounge:

o vilken tur att du berätta d för mig

Lounge:

jag blir fan aldrig aggressiv

Vilken tur att du berättade det för oss, för vi kunde ju inte komma på själva att det är individuellt om man blir våldsam eller inte. [smile]


   
SvaraCitera

Lounge:

alltså jag blir fan aldrig aggressiv, våldsam på den.. möjligtvis oövervinnlig

och intelligent. du vann mot mig på tp efter att ha svarat rätt på nästan alla barnfrågor.


   
SvaraCitera
Lounge

KnightInShiny:

Vilken tur att du berättade det för oss, för vi kunde ju inte komma på själva att det är individuellt om man blir våldsam eller inte. [smile]

nää d kunde ni ju inte, vilken tur att jag berättade det =)

Schism:

och intelligent. du vann mot mig på tp efter att ha svarat rätt på nästan alla barnfrågor.

ha ha

vet inte om d är en bedrift eller ej


   
SvaraCitera

PCP är din drog of choice!


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

bensodiazepiner

Wtf [tard] Det blir man varken våldsam, agressiv eller oövervinnerlig av [no-no]

Man blir lugn och slö


   
SvaraCitera

MusPlupp:

Wtf [tard] Det blir man varken våldsam, agressiv eller oövervinnerlig av [no-no]

Man blir lugn och slö

Tillsammans med alkohol kan det gå lite snett (och särskilt om det är z-analoger som silnoct, imovane, sonata osv.)


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

Tillsammans med alkohol kan det gå lite snett (och särskilt om det är z-analoger som silnoct, imovane, sonata osv.)

Aldrig varit med om något åt det hållet.

Det värsta som hänt är att jag helt sonika somnat när jag blandat dessa två värdelösa droger [no-no]


   
SvaraCitera

tror PCP är den drogen som bäst stämmer överrens med det du beskriver. den är lite ökänd för att man kan bli typ snoraggresiv och jättestark. har jag för mig.


   
SvaraCitera

MusPlupp:

Det värsta som hänt är att jag helt sonika somnat när jag blandat dessa två värdelösa droger [no-no]

Jag har åkt på um-träff och hem igen på den blandningen utan att minans ett jota [blush]


   
SvaraCitera