Aviseringar
Rensa alla

Drogberoende eller vad?!


Ämnesstartare

Har precis tryckt i mig den mildaste formen av Benzo,(oxascand) fick utskrivet 15mg mot ångest och sömnsvårigheter. Jag har tagit 7x15mg och jag känner inte ett skit, (Det enda jag vill är ångesten försvinner och att jag kan sova, men istället blir jag helt jävla speedad. Är jag på väg in i ett missbruk eller? för jag har sedan 13 års ålder haft svåra sömnproblem och det ända jag får ut är Sobril. (samma sak som oxascand) Men inget hjälper, jag HATAR att jag ska behöva ta mer än vad jag egentligen får. Men vad gör man när är desperat och har sovit 3h om natten i flera veckor i sträck, Tror jag snart kommer hamna i ngn form av psykos! Vad gör jag lixom? 🙂

HJÄLP!


   
Citera
Ämnesstartare

det skulle inte vara en smiley där i slutet. Jag e inte direkt glad! -.-


   
SvaraCitera

se till att få medicin som hjälper av din läkare istället och ge fan i att självdocera så kanske det i alla fall kan gå lite bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"se till att få medecin som hjälper av din läkare istället" Men om min läkare är en jävla hora och inte fattar att medecinen inte funkar vad tycker du jag ska göra då? Byta läkare? Done. Det är ingen som vill skriva ut starka piller för man blir beroende lätt. Men istället ska jag går runt och må dåligt. Självdocerar jag gör jag ju för att jag vill sova. 3h sömn i två veckor. Är det normalt? Kommer ju förfan sluta med att jag hänger mig själv eller ngt. Förstår du inte hur jävla frustrerande det är när en utbildad jävla kuk läkare vägrar lyssna. Galet.


   
SvaraCitera

Jag tror att din ilska bidrar lite till att du inte sover. Frustrationen över att inte kunna sova gör det svårare för dig att somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Jag tror att din ilska bidrar lite till att du inte sover. Frustrationen över att inte kunna sova gör det svårare för dig att somna.

Ja men DAH. det är darför jag får pillerna. För jag går runt och är orolig, arg, frustrerad, självskadebeteende. Ska inte pillerna hjälpa mot ångesten? Eller ska d göra det värre? Fattar inte.


   
SvaraCitera

wille20:

örstår du inte hur jävla frustrerande det är när en utbildad jävla kuk läkare vägrar lyssn

förstår precis. Hyser lika stor respekt för dem som du, men jag har numera en som i alla fall försöker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

förstår precis. Hyser lika stor respekt för dem som du, men jag har numera en som i alla fall försöker.

Glad för din skull. det är väl tur att det finns någon försöker.


   
SvaraCitera

wille20:

ull. det är väl tur att det finns någon försöker.

Det är bara att kämpa vidare. Tids nog förstår dem även dig


   
SvaraCitera

va fassen asskom tillsbaks när du har problemos kommo jag asså, blir sur nu!!!!!

kommer förskjuta dig nu!!! föNEKAA digiigig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

va fassen asskom tillsbaks när du har problemos kommo jag asså, blir sur nu!!!!!

kommer förskjuta dig nu!!! föNEKAA digiigig

[confused]


   
SvaraCitera

Varför får du inte stilnoct då? Fast 3h om natten är kanske inte tillräckligt lite, jag fick det när jag sov 6h i veckan (då var jag 14).

Skulle dock inte tipsa dig att fråga om det, för då är det kört.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

kommer förskjuta dig nu!!! föNEKAA digiigig

ooooooooooooooo


   
SvaraCitera