Aviseringar
Rensa alla

Drogsida?


Ämnesstartare

Erowid kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vad fan? Du hänvisar till den. Det var väl ändå du som propagerade så hårt mot droger, inte sant? Har du ens läst vad det står på sidan?

Märks ju att drogerna förstört din skalle. [bigsmile] Försök dra en slutsats varför jag skrev så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Märks ju att drogerna förstört din skalle. [bigsmile] Försök dra en slutsats varför jag skrev så.

Pfffft, jag vet att du skrev så för att göra ett försk i att vara drygt rolig och följa trenden med att föreslå Erowid, precis som alla andra => det "blir roligare" ju fler som skriver det, som om de inte hade läst kommentarerna innan. Tror du att jag är dum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erowid har jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Tror du att jag är dum?

Kändes ju lite onödigt av dig att kommentera då grabben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Kändes ju lite onödigt av dig att kommentera då grabben.

Säger detsamma till dig då, grabben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Säger detsamma till dig då, grabben.

Så man får inte driva? Ursäkta mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Så man får inte driva? Ursäkta mig!

Sluta bete dig som ett lågstadiebarn. Det räcker nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Sluta bete dig som ett lågstadiebarn. Det räcker nu.

Det är väl snarare du som gör det. You don't make sense, är du hög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Det är väl snarare du som gör det. You don't make sense, är du hög?

Nej, det är väl i så fall du som har ett bristande intellekt. Jag drack visserligen en 4,6 % öl till maten, men som om du skulle märka det genom mitt skrivsätt... please.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej, det är väl i så fall du som har ett bristande intellekt. Jag drack visserligen en 4,6 % öl till maten, men som om du skulle märka det genom mitt skrivsätt... please.

Men ärligt talat, fattar inte vad du försöker komma fram till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Men ärligt talat, fattar inte vad du försöker komma fram till.

Tyckte bara att det var lite märkligt hur du lägger ett sådant värde i ett meningslöst skämt, där din insats är att flagga för något du inte står för... visst, alla står väl oficiellt för objektiv fakta; vet inte vad du tycker om sidan, så det var därför jag frågade.
Det är lite som att skämta om att sossar är dumma i huvudet när man har deras logga på sin keps, eller whatever... förstår du? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

förstår du? [party]

Det var en väldigt dålig metafor. Jag har aldrig sagt att jag har något emot information, nu kollade jag inte igenom sidan så noga, lyckades inte hitta någon bra info där på det jag sökte. Förstår inte varför man skulle vilja förbjuda folk till all läsa, inte ens jag är så extrem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Förstår inte varför man skulle vilja förbjuda folk till all läsa, inte ens jag är så extrem.

Låt gå. Det märkligaste av allt är att detta görs till en så stor sak...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Låt gå. Det märkligaste av allt är att detta görs till en så stor sak...

Drogerna? Eller läran om det?


   
SvaraCitera