Aviseringar
Rensa alla

Drogtestet


Ämnesstartare

Sju Poliser kommer in i ett skolklassrum och säger. Vi är här för att Tvångstesta er om droger. Lärarinnnan säger till sina elever. Det går väl bra. Elever säger. Javisst. Du tjejen med Svart Tröja Vad heter du jossan. Kan du följa med oss till en toalett. Javisst. Var vänlig ta av dig byxor och trosor. Ha dörren öppen så vi ser dig. Va fan ska ni se på för. Vi måste drogtesta dig enligt den nya lagen så av med byxor och trosor NU. Ta av dig din stora svarta Tröja och och BH. Vadå jag tänker inte isa mina bröst. Nu tar du av dig innan vi tar fram elpistolen. Jag är inte rädd för er. Jossan får ett batongslag i huvudet och faller till marken. Fem poliser håller fast henne. Den sjätte polisen en kvinnlig polis tar av Jossans tröja och BH.
Då tar den sjunde polisen fram en elpistol och skjuter in 20 000 volt i Jossans kropp. Jossan skriker av smärta. Då kommer andra elever som går förbi och säger. Va fan håller ni på med. Gå härifrån. Det här rör inte er. Den kvinnliga polisen stänger och låser dörren, säger. Nu kan vi göra vad vill. den manlige polisen Martin tar bort elpistolen och drar ner sina byxor och kör in sin kuk i Jossans fitta. Martin säger håll fast henne och börja filma för fan. Den kvinnlige polisen Ulla tar fram en videokamera och filmar. Det är bäst för dig att du är bra på att knulla för den filmen ska läggas ut. Åhhhhhhhhh Åhhhhhhhhhhhhhhhh Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Polisen Tobbe som håller fast Jossan säger. Nu är det min tur. Sug av mig. Tobbe kör in sin kuk så långt han kan in i Jossans mun. Hon börjar gråta och tårarna rinner. Om du försöker med det minsta lilla så skjuter vi dig. Så snygg som du är borde du vara bra på att knulla. Polisen Henrik kör in sin kuk i Jossans rumpa. Åhhhhhhhhh fy fan va roligt och skönt det här var. Okej nu gör vi drgogtestet. Sätt dig upp tjejen. det där var väl inte så farligt. Säg att du gillade det för annars. det var jätteroligt att bli knullad och få suga av. Ta och kissa i den här muggen nu. Okej. Så där ja. Nu är det avklarat. Hej Då ha en bra dag.

Olga och Jossan.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hahaha du är fan sjuk [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åÅh Fan vA kÅT Jag bLev [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

jag med, jag saknade att jossan inte tog den i rumpan [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DX777:

Hej Då ha en bra dag.

En artig jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHA den var rolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DX777:

Den kvinnlige polisen Ulla tar fram en videokamera och filmar. Det är bäst för dig att du är bra på att knulla för den filmen ska läggas ut

Hahahah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DX777:

Den kvinnlige polisen Ulla tar fram en videokamera och filmar. Det är bäst för dig att du är bra på att knulla för den filmen ska läggas ut.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej...? Radavstånd och talstreck nån? [confused][chocked][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera