Aviseringar
Rensa alla

Drygt 🙁


Ämnesstartare

Har missat två skoldagar i rad nu. Till bekanta skyller jag på att min väckarklocka är konstig, men egentligen så stänger jag av den och fortsätter sova bara för att jag inte vill gå till skolan.

Imorgon ska jag nog schasa mig iväg. Jag hatar att skippa skolan eftersom jag då mår dåligt och får en massa dåliga tankar när jag är hemma själv, men att gå dit är så otroligt deprimerande det också.

Någon här som känner likadant? [n]


   
Citera
Ämnesetiketter

Man up för bövelen


   
SvaraCitera

dazed:

Man up för bövelen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller på och tänker om jag ska hoppa av.

Fast jag vill ändå inte, vill inte känna mig mer misslyckad än jag redan är. Till exempel så avskyr jag att tvingas pendla tre timmar varje dag men på andra sidan så kan man se intressanta saker på pendeln.


   
SvaraCitera

som man bäddar föår man ligga


   
SvaraCitera

Ryck upp dig. [smile] Det blir vad man gör det till.

Jag har själv skippat skolan i tre dagar nu pga diverse anledningar, men när jag väl gick så kändes allting mycket bättre. Det var inte så farligt trots allt. Man måste bara gå in med en positiv inställning och gör vad man kan för att de ska bli bra.

Har du några problem så försök ta reda på vem du ska prata med, tala sedan med den personen så ska du se att ni säkert kan komma på en lösning till varför du mår dåligt. [smile]


   
SvaraCitera

Internatskola kanske vore något för dig? [no-no]


   
SvaraCitera

DU BEHÖVER VÄL ÄNDÅ oj caps inte slösa timmarna på pendeln. det går att göra något produktivt som dessutom gör att resan går fortare i huvudet


   
SvaraCitera

så har jag nästan alltid gjort. skolk är som en drog, man blir beroende. du borde lägga av omedelbart


   
SvaraCitera

patrick bateman:

skolk är som en drog, man blir beroende.

Det är inte så att man bara blir lat då? [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det är inte så att man bara blir lat då?

nepp


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nepp

Så du är inte lat menar du, utan vill bara få ut den där otroliga kicken man får när man är så pass gangstah' att man skolkar från skolan i vuxen ålder?


   
SvaraCitera

Amboshed:

tvingas pendla tre timmar varje dag

Finns det ingen närmare skola?

Chibibbi:

Det blir vad man gör det till.

Positivitet i all ära, men om något är "otroligt deprimerande" så är det lite väl enkelt att säga att det blir vad man gör det till.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Så du är inte lat menar du, utan vill bara få ut den där otroliga kicken man får när man är så pass gangstah' att man skolkar från skolan i vuxen ålder?

nej jag är inte lat och nej jag är inte gangsta. är du gangsta eller får du en otrolig kick av att vara beroende av cola också eller? för mig så blev det beroende. är ju inte svårt att skolka och är jäkligt skönt


   
SvaraCitera

Cornucopia:

Positivitet i all ära, men om något är "otroligt deprimerande" så är det lite väl enkelt att säga att det blir vad man gör det till.

Ptja, det har alltid funkat för mig.


   
SvaraCitera