Aviseringar
Rensa alla

DS-spel igen


Ämnesstartare

Ge mig titlar på roliga plattformsspel till DS. Vill ha några spel som kräver zeh skills.


   
Citera
Ämnesetiketter

42 All-Time Classics är jättebra, inte ett plattformspel, men det bästa casualspelet på DS.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars är inte rätt spel heller, men det har fått väldigt god kritik.

Jag rekommenderar castlevania-spelen till DS, alla är bra.


   
SvaraCitera

castlevania


   
SvaraCitera

Rekommenderar Spel till DS-trådarna på Loading.se, som uppdateras en gång i månaden.


   
SvaraCitera

Castlevania är klart de bästa till ds![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Castlevania är klart de bästa till ds![y]

Jellybeans:

Jag rekommenderar castlevania-spelen till DS, alla är bra.

CaithSith:

castlevania

Jo, de är de klart bästa spelen. Fast jag har lirat alla redan : /

Mawns:

Rekommenderar Spel till DS-trådarna på Loading.se, som uppdateras en gång i månaden.

King, kikar väl där.

Jellybeans:

42 All-Time Classics är jättebra, inte ett plattformspel, men det bästa casualspelet på DS.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars är inte rätt spel heller, men det har fått väldigt god kritik.

Aldrig gillat GTA-spelen, men värt att kolla upp iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Aldrig gillat GTA-spelen, men värt att kolla upp iaf.

Gillar du GTA 1 eller GTA 2 kommer du säkerligen tycka om Chinatown Wars, med tanke på upplägget. Chinatown Wars har jag bara lirat lite, men hittills så har det vart skoj och intressant.

Roliga plattformsspel.. Castlevania som redan har nämnts är ju klockrena. Speciellt det senaste Order Of Ecclesia som är bra mycket svårare än föregångarna. Annars så har du Kirby-spelen Kirby: Mouse Attack & Kirby: Canvas Curse. Fast de spelen kräver inga direkta skills, men de är ganska skoj att spela. Åtminstone ett tag. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera