Aviseringar
Rensa alla

dtta har jag upplevt senaste dygnet


Ämnesstartare

Helt plötsligt, mitt i mitt forumstrådsläsande, kommer jag till startsidan. Utan att klicka på något. Detta har hänt ca 5 ggr på ett dygn och jag finner det mycket störande.

1. Händer det andra också?
2. Vad beror det på?
3. Kan detta åtgärdas?


   
Citera
Ämnesetiketter
Correh

Det har ej hänt mig, förstår din frustration ändååååå![cool]


   
SvaraCitera

Fel på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nått är fel.. Aldrig upplevt det. [cute]


   
SvaraCitera

Hm, jag hamnade inte på förstasidan, men däremot fastnade ett av mina inlägg någonstans i limbo mellan två sidor i en tråd. Kunde inte se det längst ner på sidan, och det gick inte att bläddra till ny sida för än någon postat ett inlägg till, varpå båda syntes på nästa sida. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar när det blir så när man ska spara ett blogginlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har upplevt att det har blivit så ibland när man ska posta en tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din pappa:

Har upplevt att det har blivit så ibland när man ska posta en tråd.

beror på att du skrivit en wall of text eller tagit asång tid på dig att skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

beror på att du skrivit en wall of text eller tagit asång tid på dig att skriva.

Nope, räcker ibland att man bara skrivit 2-3 rader. Jag blir inte utloggad utan jag kommer bara till startsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hänt här, heller.

Miceparade:

men däremot fastnade ett av mina inlägg någonstans i limbo mellan två sidor i en tråd.

Gissar på att det var i sexfrågeleken, den har varit sådär defekt sen starten. [party]


   
SvaraCitera

Nervtramp:

[party]

It was! [blush]
Paranormal online.


   
SvaraCitera
zIGGE

Det har hänt mig också. Har inget förtroende för sunk-yuomeet att göra något förbättrande av situationen så jag skiter i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Helt plötsligt, mitt i mitt forumstrådsläsande, kommer jag till startsidan. Utan att klicka på något. Detta har hänt ca 5 ggr på ett dygn och jag finner det mycket störande.

Har du fortfarande samma problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Har du fortfarande samma problem?

har inte varit aktiv på ett par dagar men uppdaterar tråden när det händer nästa gång. Om det händer nästa gång.


   
SvaraCitera