Aviseringar
Rensa alla

Du är för nykter idag!


Ämnesstartare

Hihihi, idag var sista inlämningarna i skolan [bigsmile] Nu kan jag bara sitta o dega de få lektioner jag har kvar att gå på. Känns som jag kan göra vad som helst nu! Kanske t.o.m skjuta pappersbollar i smyg på läraren eller förklara min kärlek till snubben som sitter bredvid mig.[rolleyes]

Tycker detta är värt att ut och supa på en torsdag, måste firas! [bigcheers] Någon som är på? [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Kviq
 Kviq

Harru ingen termin nästa år?


   
SvaraCitera

jag hade åtgärdat alkoholbalansen i blodet om jag var du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Harru ingen termin nästa år?

Jo fast nya kurser o nya lärare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag hade åtgärdat alkoholbalansen i blodet om jag var du

Ja men det är ju det jag försöker [crazy] Men det går inte att fira ensam, att som en ung tjej gå ut och supa ensam är lika dumt som att slicka i eluttaget [sad]


   
SvaraCitera

Alltid tyckt det känns väldigt fel att dricka på en torsdag. I alla fall så här års. Men känns det rätt så kör på du, det har du säkert gjort dig förtjänt utav!


   
SvaraCitera

Fluorette:

att som en ung tjej gå ut och supa ensam är lika dumt som att slicka i eluttaget [sad]

Varför gå ut när man kan supa ensam framför datorn? [confused]


   
SvaraCitera

Själv har jag hur mycket som helst att göra i skolan fortfarande[mad] Orättvist!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Alltid tyckt det känns väldigt fel att dricka på en torsdag. I alla fall så här års. Men känns det rätt så kör på du, det har du säkert gjort dig förtjänt utav!

Äh, har man inget jobb eller skola det kan gå ut över är det klart man ska öla.


   
SvaraCitera

respons:

Äh, har man inget jobb eller skola det kan gå ut över är det klart man ska öla.

Nja, aldrig tyckt det är särskilt hett. Känns fel på något sätt. Men det kanske beror på att jag bor i en liten stad där det är samma fem personer som hänger ute varje Torsdag. Kanske är lite hetare i storstäderna.


   
SvaraCitera

Fluorette:

Ja men det är ju det jag försöker [crazy] Men det går inte att fira ensam, att som en ung tjej gå ut och supa ensam är lika dumt som att slicka i eluttaget [sad]

Gå ut och ta ett par öl eller några drinkar. Inte fullt supande alltså utan bara lite avslappnande belöningsalkohol.
Det är bland det bästa jag vet att efter något tungt i skolan gå ut på en vardag. Tisdagar och torsdagar är bäst eftersom de är minst festdagar. Måndagar är undantag men de är fööör tråkiga att öla på.


   
SvaraCitera

Fluorette:

nte att fira ensam, att som en ung tjej gå ut och supa ensam är lika dumt som att slicka i eluttaget

så farligt kan det inte vara. eller hade du tänkt infinna dig i att amöbastadium när du ska gå hem


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Fluorette:

att som en ung tjej gå ut och supa ensam är lika dumt som att slicka i eluttaget

[shake]


   
SvaraCitera

Oh lucky you, själv får man kämpa ända in i det sista! [sad]

Dold text: Delvis, eller helt, mitt eget fel då jag varit lat. :c


   
SvaraCitera

FU. Själv har jag cpigt mycket och tar det som det kommer. Fett slapp inställning, men det har fungerat bra än så länge.[party]


   
SvaraCitera