Aviseringar
Rensa alla

DU ÄR YTLIG


Ämnesstartare

smisk:

Hahah åh vad jag hoppas du trollar och inte är seriös :((((

Denna grymma natt kan vad som helst hända


   
SvaraCitera
smisk

Smertesorg:

Denna grymma natt kan vad som helst hända

Åh, så sant så, käre Watson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Åh, så sant så, käre Watson.

a


   
SvaraCitera

Smertesorg:

ALLa är fan ytliga nuförtiden!!!! FOlk dissar andra på grund av hur dem ser ut,fy på er!
VA hände med att gå efter intressen och se ytligheten som en ytlighet? Och inte som det viktigaste?

Det är naturligt att vara ytlig. Det är bra att vara ytlig. Det är så naturen är tänkt att fungera.


   
SvaraCitera

Ytlighet är väl rätt logiskt.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

definiera DÅ!

de så jevla fula hur kan man älska såna


   
SvaraCitera

+är


   
SvaraCitera
blum
 blum

om det handlar om att ligga är det klart man vill vara attraherad av personen


   
SvaraCitera

håll käften o lev ditt liv


   
SvaraCitera

LITE ytlig får man lov att vara


   
SvaraCitera

dom ända vettiga människor som finns är pensionärer dom vet iaf att det faktiskt finns något bakom fasaden på alla människor.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

ALLa är fan ytliga nuförtiden!!!! FOlk dissar andra på grund av hur dem ser ut,fy på er!
VA hände med att gå efter intressen och se ytligheten som en ytlighet? Och inte som det viktigaste?

Hos flickvänner - ja, det kommer ju ej funka om jag inte är attraherad av dem. För mig "räcker" dock söt, framför vrålsnygg.

Hos vänner - de kan väl vara hur fula som helst. Bara det att de som är väldigt fula oftast blir väldigt klängiga. Inge kul att behöva vara en krycka för sin kompis hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

combat_mannen:

håll käften o lev ditt liv

aldrig,fcp


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Ofta du är seriös. ''snygga'' människor är dryga och tar sitt yttre på största allvar vilket får dem och se fjantiga ut

tycker det är typ tvärt om :S. snygga människor är oftast de mest sympatiska o snälla


   
SvaraCitera

retsti:

tycker det är typ tvärt om :S. snygga människor är oftast de mest sympatiska o snälla

Kanske för att det ofta är mer tillfreds med sig själva och inte har behov av att få andra att känna sig dåliga på något sätt.


   
SvaraCitera