Aviseringar
Rensa alla

Du flytter in hos en kompis...


Ämnesstartare

Och märker att hans lillebror som är mellan stadiet 8-9 och har sina kompisar som är så jobbiga och skriker och försöker göra en pisst of hela tiden.

Jag känner inte att jag har rätt att till våld eller liknande typ tar en i nacken elr liknande... och när man skriker på skitungarna slutar dom inte.... Vad fan, blir så jävla pisst of.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Stick då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför flyttade du dit? [confused]


   
SvaraCitera

haha, oh wow


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför flyttade du dit? [confused]

bo där tillfälligt.

Jag vill inte ha svar som att "stick" osv... jag vill ha en lösning, vad skulle ni gjort om ni var tvungna att bo där i 3 månader och ni hamnar i en sådan situation då ni vill bara slappa till dom så dom håller käften och slutar hålla på som snorungar.... typ tar dina skor, keps och retar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Jag vill inte ha svar som att "stick" osv... jag vill ha en lösning, vad skulle ni gjort om ni var tvungna att bo där i 3 månader och ni hamnar i en sådan situation då ni vill bara slappa till dom så dom håller käften och slutar hålla på som snorungar....

Hade aldrig hamnat i den situationen, eftersom att ingen kan "tvinga" mig till något sådant.

Om jag likt förbannat hade hamnat där, skulle jag självklart ge mig av därifrån.

Finns tält och dylikt att bo i! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Finns tält och dylikt att bo i! [wink]

Fan inte ens 18åring kan komma på något vettig lösning.... verkar som rena omöjligheten.... fyfan det är förbannat dåligt att man inte kan ge dom en örfil så att dom lär sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar ha aggressionsproblem.

Var TACKSAM över att du får bo där och acceptera att de inte beter sig exakt som du vill [confused] De är inte din familj så du ska inte lägga dig i hur barnen uppfostras [confused] Sluta vara så förbannat gnällig och var glad över att ta har tagit emot dig för i helvete [mad]


   
SvaraCitera

makarooner:

haha, oh wow


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

var glad över att ta har tagit emot dig för i helvete

Du låter hård iaf [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Du låter hård iaf

Mhm, gugge är den slaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Fan inte ens 18åring kan komma på något vettig lösning....

Det är väl mysigt att tälta? [chocked]

Visa att du är en man! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är väl mysigt att tälta?

Visa att du är en man!

[bigsmile]


   
SvaraCitera