Aviseringar
Rensa alla

Du mår så mkt bättre- tips!!


Ämnesstartare

Börja med Dans.....du kommer må såå mkt bättre efter jag lovar det...min vän drog med mej varje gång på det en hel jävla termin....Nu är jag så glad för det...nu vill jag inte missa någon av alla nästa kurser....vilka höfter å rörelser man får kan jag lova...(det kommer efter ett tag.. även om det inte funkar alls till en början)

Bugg, foxtrott (En kille som kan det på krogen sen så jävla hett, även hett bugg då såklart!) å folkdans....gör jag nu hehe..

Det låter helt vanvettigt men jag e bara lite över 20 så kan inte ha helt fel då..var fullständigt emot det i början...

Bara fegisar som inte vågar gå ditt man träffar så otroligt roliga å trevliga männsikor kanske din framtida kärlek ..??

Väldigt många fler yngre som dansar än man anar å tror..:D (Man blir så glad man bara ler när det väl funkar)
Fakstikt riktigt snygga yngre killar & tjejer som börjat!

Try it out....slipper du sitta hemma i din dystra soffa...och istället för att gå på gymmet;P
//By me:D


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Okej..............Va............bra-----------


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Okej..............Va............bra-----------

Vågar du testa.. host*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyingyou:

Vågar du testa.. host*

Jag.......... spelar........teater.........så............jag........gör.......redan......allt.....​...det........där...... vågar....synas.......höras.........å....göra......bort...mig.......inför.......andra​.....


   
SvaraCitera

tror dig inte


   
SvaraCitera

Flyingyou:

Fakstikt riktigt snygga yngre killar & tjejer som börjat!

Har detta någon inverkan på om man mår bra av dans eller inte? [confused]

Alla gillar inte dans, till exempel jag. Så skulle nog inte må bättre av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

vågar....synas.......höras.........å....göra......bort...mig.....​..inför.......andra.....

Bra det då ju:D dans e roligare dock..rör man ju på sig mer dock;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror dig inte

Men så är det iaf...försöka borde man ju kunna åtminstone...gäller bara att hitta någon å ta med.. är dock alltid massor med folk som börjar på dans..efter jul å så...hittar man allid någon å snacka med till slut..dom flesta som är där första dagarna är ändå nybörjare å då oxå i samma sits som dej...du skulle gått med mej då..jag som alltid e så sprallig å glad...då hade du alt fått dej ett glatt skratt;P hehe


   
SvaraCitera

Flyingyou:

Bra det då ju:D dans e roligare dock..rör man ju på sig mer dock;P

Hur kan du veta att det är roligare? Klapp.

Här är vad jag tror:

Människor mår bra av vilken sport de än lyckas i, varesig skytte, skidor, skridskor, handboll, volleyboll, pingis, tennis osv.

Att just dans skulle göra en bättre är befängt och förnedrande mot andra sporter.

Personligen skulle jag säga att kampsport isåfall är bättre om man ska resonera som du.
Man lär sig kontrollera sin kropp på en way annan nivå. Det är som dans, fast lite extremare. Något mycket extremare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Har detta någon inverkan på om man mår bra av dans eller inte?

Alla gillar inte dans, till exempel jag. Så skulle nog inte må bättre av det.

jahadu...du verkar ganska trist å ensam å tråkig:S
anledningen till att jag skrev de fanns yngre där med är ju för dom flesta tror det bara är äldre..å konstiga typer där...

men alltså alla är vi olika..men om du inte har testat en termin så kan du heller inte veta om du gillar det el. inte...
de e som sagt så satans hett när en kille kan hett foxtrott på krogen du annar inte vad tjejerna gillar det...tjejerna följer ju bara med så ni som för..så det är rekomendrat att börja med det..kommer du ändå ha nytta av i framtiden ju heh:P

//The sweet angel:P


   
SvaraCitera

Alla tycker olika, men roligt för dig att du hittat någonting du trivs med.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Man lär sig kontrollera sin kropp på en way annan nivå. Det är som dans, fast lite extremare. Något mycket extremare.

Ja man kan välja vad man vill..fast jag vill inte ha något extrem...skytte kan jag redan...de är bara killar på sånt ju..så trist...på nästan alla sporter är det uppdelat bara killar el. bara tjejer...

Så skillnaden med dans är att det är olika åldrar över 20 då både tjejer å killar...som slås ihop å har skoj ihop!

å det är fortfarande så extremt hett med en kille som kan dansa sånt på krogen..så en termin räcker, om man kan sluta sen efter det då dock;P

/Angel;S


   
SvaraCitera

Flyingyou:

jahadu...du verkar ganska trist å ensam å tråkig:S

Så du drar alltså slutsatsen att alla som inte dansar är ensamma och tråkiga? ;D Vilken utomordentlig logik! Finns ju absolut inga andra aktiviteter där man är flera [wink]

Flyingyou:

anledningen till att jag skrev de fanns yngre där med är ju för dom flesta tror det bara är äldre..å konstiga typer där...

Trodde inte jag dock, känner flera i min ålder som dansar. Men det intresserar mig inte.

Flyingyou:

men alltså alla är vi olika..men om du inte har testat en termin så kan du heller inte veta om du gillar det el. inte...

Lite som att säga att man måste äta upp en hel burk surströmming för att veta att man inte gillar det. Räcker att äta en surströmming för min del.

Flyingyou:

de e som sagt så satans hett när en kille kan hett foxtrott på krogen du annar inte vad tjejerna gillar det...tjejerna följer ju bara med så ni som för..så det är rekomendrat att börja med det..kommer du ändå ha nytta av i framtiden ju heh:P

Tror det krävs mer än att jag kan dansa för att uppfattas som "het". [smile] Sen så tror jag inte att jag kommer ha någon som helst nytta av dans alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tror det krävs mer än att jag kan dansa för att uppfattas som "het". Sen så tror jag inte att jag kommer ha någon som helst nytta av dans alls.

är dina val..

anl. till jag tyckte du var tråkig..var att det lät så i din text du skrev innan..ingen glädje el. något i den iaf...

vad krävs mer om man få fråga då?

/the sweet angel;P


   
SvaraCitera

Flyingyou:

vad krävs mer om man få fråga då?

Att jag ser het ut också. Och sen så har jag lite svårt att skriva med entuisiasm och glädje om något som jag är helt ointresserad av. Försök själv [smile]

/the sour Buddah;P


   
SvaraCitera