Aviseringar
Rensa alla

Du måste vara medlem på Ungdomar.se i mer än tre dagar för att få ladda upp fotoalbum.


Ämnesstartare

Cacaoxo:

det enda du kan göra är att vänta

sluta gnälla

gnäller inte, påpekar bara att hemsidans upplägg är fel eftersom man får fel avisering när det gäller tid. därav synpunkter. samma sak har hänt när jag blivit låst. fick mejl där det stod att jag blivit låst 3 månader fast jag bara fick 1 månad... verkar vara ett ganska rejält fel tkr jag då, generellt; det där med tid...

soimpolite:

idag var jag på en intressant föreläsning

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

[rolleyes]

jag sa ngt. inte jag som är dum i huvudet och tror att tiden kan gå snabbare rent tekniskt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

inte jag som är dum i huvudet och tror att tiden kan gå snabbare rent tekniskt

rent tekniskt kan du få tiden att gå snabbare, det är sjukt off topic
enligt einsteins speciella relativitetteori och allmäna relativitetsteori är det möjligt:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tidsdilatation

känns dock oerhört komplicerat att komma upp i dessa hastigheter/åka iväg till nån stjärna med enorm gravitation att detta inte är aktuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

rent tekniskt kan du få tiden att gå snabbare, det är sjukt off topic
enligt einsteins speciella relativitetteori och allmäna relativitetsteori är det möjligt:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tidsdilatation

kändes som att jag tog hänsyn till hur långt vi kommit i utvecklingen nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

kändes som att jag tog hänsyn till hur långt vi kommit i utvecklingen nu.

spelar ingen roll, bara du rör dig så åker du framåt i tiden. dock blir tidskillnaden marginell vid ¨låga¨ hastigheter och de få milinanosekunder vi pratar om ger inte så mkt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den funktionen är blockerad för fula personer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

den funktionen är blockerad för fula personer

men jak fick ju skapa album på mina förra acc [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

spelar ingen roll, bara du rör dig så åker du framåt i tiden. dock blir tidskillnaden marginell vid ¨låga¨ hastigheter och de få milinanosekunder vi pratar om ger inte så mkt

du gör mig förvirrad :S känns som när man läste det där om han som försökte gå in i en vägg och katten i lådan som inte fanns där osv. vad nu det handlade om :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

du gör mig förvirrad :S känns som när man läste det där om han som försökte gå in i en vägg och katten i lådan som inte fanns där osv. vad nu det handlade om :S

sorri, iaf: tidresande är out of the question för min del. men vill skapa album nu :(((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

men jak fick ju skapa album på mina förra acc [sad]

det har blivit ändring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

sorri, iaf: tidresande är out of the question för min del. men vill skapa album nu :(((((((((

haha, vad ska du ha i det? jakar? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det har blivit ändring

närå?

soimpolite:

haha, vad ska du ha i det? jakar?

hahahaha, funderade på det. annars återskapa mitt album med egopics men då kommer nog alla kalla mig uppmärksamhetshora då jag skapat samma album 3-4 gånger förut.

OnT: när uppdateras egentligen um? nu har jag väntat 4 timmar. varit medlem i 3 dagar o 4 h. finns det inget sätt ni kan lösa detta på? :(((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

OnT: när uppdateras egentligen um? nu har jag väntat 4 timmar. varit medlem i 3 dagar o 4 h. finns det inget sätt ni kan lösa detta på? :(((((((

skaffa dig nåt bätre sysselsättning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

hahahaha, funderade på det. annars återskapa mitt album med egopics men då kommer nog alla kalla mig uppmärksamhetshora då jag skapat samma album 3-4 gånger förut.

eller så kommenterar ingen 🙂 kan ge dig lite sympatikommentarer :/


   
SvaraCitera