Aviseringar
Rensa alla

Du psykiskt instabil, hur var det när partnern gjorde slut?


Ämnesstartare

SOM TOPIC LYDER, HUR VAR PERIODEN PRECIS EFTERÅT? HUR KÄNDES DET? HUR GICK NI VIDARE? KOM SJÄLVMORDSTANKAR?

OBS! DETTA ÄR SERIÖST, MEN CAPSLOCK KNAPPEN FASTNADE (ANVÄNDER MIN KOMPIS NEDLÄSKADE TANGENTBORD).

inser nu att jag kunde trycka in den här lilla knappen med pilen uppåt så slapp jag caps men orkar inte skriva om det jag skrev ovanför


   
Citera
Ämnesstartare

Jag var 100% säker på att han skulle göra slut, kände det på mig och på något sätt skulle det vara lika skönt, tills jag träffade honom, gråten i halsen, sen så blev vi jättesams istället och allt kändes bra 20 sekunder sen kändes det inte bra längre. Borde isolera mig tills jag fått ordning på mitt känsloliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade ingen partner, men han gjorde slut ändå. Mycket märkligt. Han gav mig den "slutgiltiga dödsannonsen" och försvann likzom. Sanslöst otrevligt.

Perioden "efter"? Hade en fet, stor, tung, och svart sten i bröstet - konstant. Kunde inte sova. Grinade som en barnunge - helt seriöst.

Nu har jag en lättare sten i brösten. Tänker på honom ofta och kommer nog inte kunna bli helt 100 igen på ett bra tag. Hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gången räddade en polis mig från att hoppa från bron, jag grät hemma en hel del, ville ta piller, pappa höll om mig i köket, jag dummade mig fram och tillbaka, gjorde illa mig själv.

Andra gången gjorde jag väl bara de sistnämnda.

Tredje gången visste jag att det skulle ta slut, så jag gjorde ingen större grej av det hela.


   
SvaraCitera

BLEV INTE PSYKISKT INSTABIL FÖRRÄN EFTERÅT

Dold text: det blev inte så bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Perioden "efter"? Hade en fet, stor, tung, och svart sten i bröstet - konstant. Kunde inte sova. Grinade som en barnunge - helt seriöst.

[love][love] tänker på dig ibland

Renesmee:

Nu har jag en lättare sten i brösten. Tänker på honom ofta och kommer nog inte kunna bli helt 100 igen på ett bra tag. Hihi.

jo, snabbare än va du tror. ska ha en liten glömma skola med dig snart 🙂

eftersom att jag blivit kär i killar o ganska snabbt insett hur straight denna varit så har jag utvecklat vissa sätt att glömma människor på. men har nog aldrig varit så kär som du

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

Första gången räddade en polis mig från att hoppa från bron, jag grät hemma en hel del, ville ta piller, pappa höll om mig i köket, jag dummade mig fram och tillbaka, gjorde illa mig själv.

Andra gången gjorde jag väl bara de sistnämnda.

ok det var väl ändå en liten progress men av det lilla jag vet om din första så tänker jag att han måste varit _väldigt_ betydelsefull.

usch kan knappt föreställa mig hur du mådde. vet hur det kan kännas när inte ens kärleken var besvarad från början. att då först få den o sedan...

tror nästan kärlek är en för stark känsla för mig. den kommer att döda mig när den kommit o stukit. ska bli ett känslolös karlakar lr något

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Va?

hej [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

det blev inte så bra

berätta pls! (lr gör inte om du verkligen vill hålla det för dig själv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

ok det var väl ändå en liten progress men av det lilla jag vet om din första så tänker jag att han måste varit _väldigt_ betydelsefull

Han var mitt allt då.
Men big lol, jag träffade honom här om dagen. Insåg att vi hade noll gemensamt.

retsti:

att då först få den o sedan...

Och sedan få upp hoppet igen när han strulade med mig och sedan dödas igen när han väljer sig andra och sedan få tillbaka hoppet igen när han sa att han älskade mig och sedan låta det dö när han frågar: "Vill du ha sex för sista gången?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var mycket psykiskt instabil, gjorde mig mycket psykiskt instabil (behandlade inte mig och sig själv speciellt bra alls) så jag blev mer psykiskt instabil (läs: självmordsbenägen fjortis) när han dumpade mig för min ärkefiende (som sedan blev knäppare än jag någonsin varit). Nu i efterhand så känns det väl bra, annars hade jag väl varit sönderknarkad, ful och dum i huvudet nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nu i efterhand så känns det väl bra, annars hade jag väl varit sönderknarkad, ful och dum i huvudet nu.

Geigerzähler:

Han var mycket psykiskt instabil, gjorde mig mycket psykiskt instabil (behandlade inte mig och sig själv speciellt bra alls) så jag blev mer psykiskt instabil (läs: självmordsbenägen fjortis)

vad hade han för tilldragningskraft då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

vad hade han för tilldragningskraft då?

Han var snygg och lite sådär sexigt mystisk, som jag gillade då. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Hm. Småbarn borde förbjudas känsloliv tills de kan hantera det ordentligt, märker jag.


   
SvaraCitera

Gick sönder. Det var igår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hrvatska:

Gick sönder. Det var igår.

[love]


   
SvaraCitera

retsti:

berätta pls! (lr gör inte om du verkligen vill hålla det för dig själv)

blev deprimerad osv

Dold text: orkar ej berätta mer


   
SvaraCitera