Aviseringar
Rensa alla

Du ska ha sex med en kille! (Hur hade du reagerat ifall...)


mynona

b1son:

så hela ditt svar var bara ett skämt typ?

Jag är en helt harmlöst människa som ingen bör bry sig om vad jag säger. jag har ingen betydelse alls över huvud taget. Så fort någon retar sig på mig, vill jag ha det klart att jag gärna gör vad som helst för att dne personen ska sluta vara arg på mig. Jag vill hllre skära mig i handlederna än at tnågon är arg på mig. Jag ber dig därför om förlåtelse för att du blivit arg på mig. Hoppas du mår bra för att du sagt till mig. hejdå


   
SvaraCitera
b1son

mynona: Jag är en helt harmlöst människa som ingen bör bry sig om vad man säger. jag har ingen betydelse alls över huvud taget. Så fort någon retar sig på mig, vill jag ha det klart att jag gärna gör vad som helst för att dne personen ska sluta vara arg på mig. Jag ber dig därför om förlåtelse för att du blivit arg på mig. hejdå

vet inte hur jag förmedlade ilska, var väl mer en något skeptisk fråga


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:

Jag är en helt harmlöst människa som ingen bör bry sig om vad jag säger. jag har ingen betydelse alls över huvud taget. Så fort någon retar sig på mig, vill jag ha det klart att jag gärna gör vad som helst för att dne personen ska sluta vara arg på mig. Jag vill hllre skära mig i handlederna än at tnågon är arg på mig. Jag ber dig därför om förlåtelse för att du blivit arg på mig. Hoppas du mår bra för att du sagt till mig. hejdå

men 🙁


   
SvaraCitera
mynona

mens:

men 🙁

Ja, jag har slutat diskutera för länge sedan. Ibland gör jag det av ren reflex, vilket ofta skadar mig, men jag är så deprimerad och har så dåligt självförtroende nuför tiden att jag bara vill gömma mig för alla som inte är snälla mot mig. Särskilt här på forumet vågar jag inte längre säga så mycket. De enda jag vill tala med är människor som tycker om mig och vill mig väl. Tycker inte det är så hemskt att önska, men vet att min olyckliga tendens att skriva vad jag tycker i frågetrådar, som denna, kan blottställa mig för folk som ogillar mig/sura och vill avreagera sig på någon random. Jag gjorde fel som alls svarade på 1son första gången, och ska nu ignorera henne och undvika att svara henne nästa gång hon citerar mig. Jag förstår ju hur det är. har inte läst hennes sista inlägg ovan, och tänker inte göra det, som nu lämnar jag sidan genom att bara trycka på historiken i min avatar snarare än att scrolla upp längs sidan! 


   
SvaraCitera
b1son

mynona: Jag är en helt harmlöst människa som ingen bör bry sig om vad jag säger. jag har ingen betydelse alls över huvud taget. Så fort någon retar sig på mig, vill jag ha det klart att jag gärna gör vad som helst för att dne personen ska sluta vara arg på mig. Jag vill hllre skära mig i handlederna än at tnågon är arg på mig. Jag ber dig därför om förlåtelse för att du blivit arg på mig. Hoppas du mår bra för att du sagt till mig. hejdå

okej vi hänger nu på ett forum, där det är meningen att man ska kunna diskutera saker. jag förstår inte på vilket sätt mina inlägg rättfärdigar denna ganska provocerande respons


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:

Ja, jag har slutat diskutera för länge sedan. Ibland gör jag det av ren reflex, vilket ofta skadar mig, men jag är så deprimerad och har så dåligt självförtroende nuför tiden att jag bara vill gömma mig för alla som inte är snälla mot mig. Särskilt här på forumet vågar jag inte längre säga så mycket. De enda jag vill tala med är människor som tycker om mig och vill mig väl. Tycker inte det är så hemskt att önska, men vet att min olyckliga tendens att skriva vad jag tycker i frågetrådar, som denna, kan blottställa mig för folk som ogillar mig/sura och vill avreagera sig på någon random. Jag gjorde fel som alls svarade på 1son första gången, och ska nu ignorera henne och undvika att svara henne nästa gång hon citerar mig. Jag förstår ju hur det är. har inte läst hennes sista inlägg ovan, och tänker inte göra det, som nu lämnar jag sidan genom att bara trycka på historiken i min avatar snarare än att scrolla upp längs sidan! 

Jag förstår och kan till viss del relatera, även om jag själv har turen att reagera med irritation. Vill också kunna ducka för all idioti och kunna klicka bort diskussioner i större utsträckning. Um är en sån knasig vanesak alltså.


   
SvaraCitera
mynona

mens:

Jag förstår och kan till viss del relatera, även om jag själv har turen att reagera med irritation. Vill också kunna ducka för all idioti och kunna klicka bort diskussioner i större utsträckning. Um är en sån knasig vanesak alltså.

Vill nog helst inte få fler citeringar från denna tråd, men är tacksam för medkänslan. Jo, jag uppfattade b1son som en sådan som var aggressiv/fientlig redan från början, så det kändes som om hon ogillade mig redan innan hon gick in i tråden och bara hoppade på första chansen att tala fientligt. Kanske beror det på min depression och är överdrivet, men om det är så, kan jag ju föreställa mig varför hon ogillar mig. Gör hon det inte, är det ändå onödigt att använda en aggressiv ton när man inte vet hur motparten känner det, särskilt som detta är en frågetråd snarare än en diskussionstråd. Förstår inte hur vissa människor ser aggressivitet som något positivt/rakt/moraliskt högstående osv. Är så skadad och fått mitt självförtroende så skadat av andra kommentarer när jag deltagit i diskussioner, att jag liksom fryser till när jag får citeringar av vissa, så har bara klickat bort b1son utan att läsa dem. Är rädd för att det står något elakt/argt/föraktfullt. Men är rädd att råka läsa dem när jag kommer till tråden, så vill inte ha fler citeringar, men är tacksam för din medkänsla! Jag är tacksam så fort någon är snäll!


   
SvaraCitera

Klocker: Skulle bli avtänd och avböja sex

Sorry.


   
SvaraCitera
färg

skulle ha sex. killkroppar är ointressanta.


   
SvaraCitera

beror helt på hur mycket överflödig hud, vill ju inte drunkna direkt :/ 


   
SvaraCitera

Om jag har tänkt ha sex med någon kommer inte lite extra hud och bristningar stoppa mig. Jag har sex för att jag är kåt, inte för att ha något att titta på som måste uppfylla alla mina krav för vad som är snyggt.


   
SvaraCitera
b1son

Klocker: Skulle inte bry mig alls. Skulle ha sex med honom ifall det nu var meningen innan vi började klä av oss.

btw


   
SvaraCitera

strawbeerry:
Om jag har tänkt ha sex med någon kommer inte lite extra hud och bristningar stoppa mig. Jag har sex för att jag är kåt, inte för att ha något att titta på som måste uppfylla alla mina krav för vad som är snyggt.

http://ungdomar.se/forum/thread/taender-inte-pa-min-pojkvaen  Party


   
SvaraCitera

mynona:

Jag är en helt harmlöst människa som ingen bör bry sig om vad jag säger. jag har ingen betydelse alls över huvud taget. Så fort någon retar sig på mig, vill jag ha det klart att jag gärna gör vad som helst för att dne personen ska sluta vara arg på mig. Jag vill hllre skära mig i handlederna än at tnågon är arg på mig. Jag ber dig därför om förlåtelse för att du blivit arg på mig. Hoppas du mår bra för att du sagt till mig. hejdå

hur är man en harmlös människa om man vid minsta lilla motstånd stoltserar med sin offerkofta? det är inte harmlöst att försöka få andra att känna sig elaka. 

mynona:

De enda jag vill tala med är människor som tycker om mig och vill mig väl. Tycker inte det är så hemskt att önska, men vet att min olyckliga tendens att skriva vad jag tycker i frågetrådar, som denna, kan blottställa mig för folk som ogillar mig/sura och vill avreagera sig på någon random. 

det verkar mer som att du endast vill tala med människor som aldrig misstycker med dina åsikter vilket får mig att undra vad du ens gör här? och nej, jag försöker inte ta ut mina aggressioner på ett random, jag är inte heller arg på dig bara för att jag inte tycker ditt beteende är okej. lycka till i verkligheten.


   
SvaraCitera

S3ON: http://ungdomar.se/forum/thread/taender-inte-pa-min-pojkvaen  /a>

Jag har ju sex med honom?

Kan citera från min egen tråd: "Det är alltså inget fel på vårt sexliv, och jag blir kåt på honom. " Alltså, som jag skrev ovan, jag har sex när jag är kåt.


   
SvaraCitera