Aviseringar
Rensa alla

Du som är 18 eller äldre under nästkommande val - vad kommer du att rösta på?


Ämnesstartare

kukoxo: ja, tjänar ändå inget på att betala skatt

:- PPPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är helt seriös faktiskt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får inte rösta pga är för mycket blatte (läs: har inget medborgarskap) men skulle röstat V pga enda regeringspartiet med halvnice politik alt röstat blankt pga tycker hela regeringen känns sjukt mossig och motbjudande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Osäker/blankt

Debatterna strax innan valet brukar vara intressanta att se. Får se om någon får mitt förtroende. Om inte röstar jag blankt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: är helt seriös faktiskt 😀

Med tanke på dina klienter så borde du rösta SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Osäker/blankt

röstar inte för något, röstar emot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Med tanke på dina klienter så borde du rösta SD.

näää är som att kasta sten i glashuset. hatar sdare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blankt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturligtvis SVERIGEDEMOKRATERNA! För en human flyktingpolitik, för en kraftig förbättring av välfärden, för en värdig ålderdom, för ett krafttag mot brottsligheten, för en EU-kritisk politik, för ett rustat försvar och för ett tryggt och bra Sverige! SD 2014!

Tumme upp


   
SvaraCitera
mynona

Jag röstar på det alternativ jag ser som minst ont och bättre än de övriga, även om inget är perfekt. En blankröst innebär att jag gynnar de partier jag tycker sämst om och det är bättre med en regering som skadar det jag värdesätter så lite som möjligt än en regering som definitivt river ned det. Blankröster ser jag lite som koketteri för det egna samvetet. Det finns aldrig ett perfekt alternativ, bättre att välja något som i alla fall blockerar det skadliga än att vänta på det perfekta


   
SvaraCitera
reben

v, coolt o va vänster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte alls, förmodligen. är för oinsatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen MP 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

V, blir det förmodligen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röstade miljöpartiet, men är inte omöjligt att det blir v i eller eller flera val.


   
SvaraCitera